اخبار بازی

تصویر هنری جدیدی از بازی Dragon Age 4 منتشر شد

هر چند استودیوی بایوور قرار نیست در رویداد پیش‌روی EA Play Live نمایش جدیدی را از بازی Dragon Age 4 ارائه دهد، اما سازندگان یک تصویر هنری جدید را از این عنوان به اشتراک گذاشته‌اند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Dragon Age 4

با حضور عناوینی مانند بتلفیلد 2042 و ریمیک شایعه‌شده دد اسپیس در EA Play Live امسال، به‌نظر می‌رسد این رویداد موارد جذابی را برای ارائه دادن داشته باشد. اما همانطور که گفته شد، مدتی پیش استودیوی BioWare تأیید کرد که در این رویداد خبری از نسخه جدید بازی‌های Dragon Age و Mass Effect نخواهد بود.

حال کریستین دیلی، تهیه‌کننده نسخه جدید Dragon Age ضمن عذرخواهی از طرفداران بابت غیبت بازی در این رویداد، تصویر هنری جدیدی را همراه با یک پیام در مورد روند توسعه بازی منتشر کرده:

«سلام دوستان – بابت حضور نداشتن در EA Play امسال متأسفیم اما لطفا بدانید که تیم سازنده با روندی بسیار خوب مشغول ساخت بازی بوده و پیشرفتی عالی حاصل شده است. ما مشتاقیم تا در زمان درست، اطلاعات بیشتری را به اشتراک بگذاریم.»

بازی Dragon Age 4 که هنوز نام رسمی ندارد، برای اولین بار حدود دو سال و نیم پیش رونمایی شد و تاکنون جزئیات زیادی از آن منتشر نشده نشده. البته می‌دانیم که این نسخه در Tevinter Imperium جریان دارد و یکی از تریلرها به قهرمانی جدید اشاره کرده است.

طبق گزارشی که بلومبرگ اوایل امسال آن را منتشر کرد، نسخه جدید دراگون ایج در ابتدا قرار بود که شامل یک حالت چند نفره باشد، اما با توجه به شکست بزرگ انتم و کنسل شدن Anthem Next، شرکت EA و بایوور تصمیم گرفتند تا یک تجربه RPG تماما تک‌نفره را ارائه دهند. همچنین به گفته بلومبرگ موفقیت بازی Star Wars: Jedi Fallen Order نیز در این تصمیم تأثیر زیادی داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا