اخبار بازی

بازی Dragon Age 4 احتمالا در TGA 2021 حضور ندارد

شرکت EA اعلام کرده که سال آینده موارد اطلاعات بیشتری را از بازی Dragon Age 4 منتشر خواهد کرد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Dragon Age 4

مراسم The Game Awards 2021 طی روزهای آینده برگزار می‌شود و طرفداران آثار مختلف، امیدوارند تا در طول این رویداد شاهد نمایش جدیدی از عناوین محبوب خود باشند. نسخه جدید بازی Dragon Age پیش از این در مراسم‌های TGA 2018 و TGA 2020 حضور داشت، اما به‌نظر می‌رسد که استودیوی BioWare مراسم امسال را بدون انتشار تریلر جدیدی پشت سر خواهد گذاشت.

تیم سازنده اخیرا به مناسبت Dragon Age Day 2021، این روز را با انتشار پیامی به همراه طرفداران جشن گرفته‌اند. در پایان این پیام گفته شده: «می‌خواهیم همه شما را مطلع سازیم که ما همچنان به‌سختی مشغول خلق تجربه تک‌نفره Dragon Age هستیم. ما برای سال آینده، یعنی زمانی که می‌توانیم در مورد ساخته خود بیشتر صحبت کنیم، هیجان‌زده‌ایم.»

با توجه به این توضیحات، بازی Dragon Age 4 (یا هر نامی که در نهایت برای آن انتخاب شود) احتمالا در TGA امسال حضور ندارد. البته سازندگان در پیام خود اشاره کردند که دو داستان کوتاه جدید از دنیای Dragon Age را برای طرفداران در نظر گرفته‌اند. شما می‌توانید این داستان‌های جدید را به همراه داستان‌های منتشر شده سال گذشته، از طریق وب‌سایت EA بخوانید.

مدتی پیش بود که مت گلدمن، کارگردان مجموعه Dragon Age، استودیوی بایوور را ترک کرد و با توجه به اینکه همه‌گیری جهانی همچنان بر روی توسعه بازی‌ها تأثیر بزرگی می‌گذارد، غیبت Dragon Age 4 در TGA 2021 چندان هم تعجب‌آور نخواهد بود. طبق شنیده‌ها و شایعات، این عنوان یک بازی تماما نسل نهمی بوده و EA در نظر دارد تا آن را در سال 2023 عرضه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا