اخبار بازی

منتظر عرضه بازی Dragon Age 4 حداقل تا سال 2022 نباشید

بازی Dragon Age 4

واضح است که عرضه بازی Dragon Age 4 علیرغم معرفی زود هنگام آن در رویداد The Game Awards 2018 به این زودی‌ها صورت نخواهد گرفت. استودیو Bioware در ابتدای سال جاری بازی Anthem را عرضه کرد که عملکردی ناامیدکننده را برجای گذاشت.

در جریان نشست مالی اخیر شرکت EA که به عملکرد سه ماهه اخیر این کمپانی مربوط می‌شد، یکی از سرمایه‌گذاران در خصوص فرنچایز Dragon Age و پروژه بعدی استودیو Bioware پرسید. بلیک یورگنسن مدیر ارشد مالی این شرکت مدعی شد که استودیو مذکور سخت مشغول توسعه نسخه بعدی مجموعه مورد بحث بوده و در عین حال هم‌چنین اضافه کرد که احتمالا مدتی زیادی طول خواهد کشید تا این عنوان عرضه شود.

نسخه جدید Dragon Age در کار بوده و ما در رابطه با در دست تولید بودن آن صحبت کرده‌ایم. عنوانی که احتمالا پس از سال مالی 2022 منتشر می‌شود. ما معمولا به این زودی بازه زمانی تعیین نمی‌کنیم و اکنون که به سال 2022 اشاره کردم نمی‌خواهم اشاره‌ای هم به 2023 داشته باشم.

در رابطه با صحبت‌های یورگنسن باید توضیح دهیم که سال مالی 2022 شرکت EA در تاریخ 31 مارچ 2022 به پایان می‌رسد. بدین ترتیب اکنون به نظر می‌رسد عرضه بازی Dragon Age 4 برای سال مالی 2023 این کمپانی برنامه‌ریزی شده است یعنی در زودترین زمان ممکن، این عنوان در تاریخ 1 آپریل 2022 و دیرترین حالت ممکن هم در تاریخ 31 مارچ 2023 عرضه می‌شود.

با توجه به این موضوع که آخرین گزارشات منتشر شده پیرامون این بازی بیان می‌کردند ساخت نسخه چهارم Dragon Age در سال 2017 به طور قابل توجهی ریبوت شده بازه زمانی در نظر گرفته شده برای انتشار آن منطقی به نظر می‌رسد. پس از شکست فاجعه‌بار دو بازی آخر استودیو Bioware یعنی بازی Anthem و بازی Mass Effect: Andromeda باید ببینیم سرنوشت این اثر به کجا خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا