اخبار بازی

جدایی تهیه‌کننده ارشد بازی Dragon Age 4 از استودیو Bioware

بازی Dragon Age 4

امروز فرناندو ملو (Fernando Melo) تهیه‌کننده ارشد بازی Dragon Age 4 استودیو Bioware را ترک کرد. استودیویی که به مدت 12 سال در آن مشغول فعالیت بود. این در حالی است که درست دو روز پیش اعلام شد بن اروینگ (Ben Irving)، دیگر تهیه‌کننده استودیو مورد بحث از این مجموعه جدا شده است.

برخلاف اروینگ که تهیه‌کننده ارشد بازی Anthem محسوب می‌شد، ملو روی نسخه جدید سری Dragon Age کار می‌کرد. به گفته ملو، ایشان با توافق خود و احتمالا با شرایط خوبی از استودیو جدا شده است. در حالی که ایشان دلایلی برای جدایی‌شان به اشتراک نگذاشت اما اظهار کرد که مدتی است به دنبال جدایی بوده و ایده‌های نوآورانه و خلاقانه دیگری در ذهن دارد که می‌خواهد آن‌ها جستجو نماید.

جدایی تهیه‌کننده ارشد بازی Dragon Age 4 مستقیما توسط توییتر ایشان اعلام شد:

امروز پس از 12 سال آخرین روز من در استودیو Bioware است. این موضوع احساسات فراوانی را به وجود می‌آورد. راه آسانی برای خلاصه کردن تمامی تجربیات و دوستی‌های فوق‌العاده‌ای که در میان استودیو، در جمع همکاران و مخاطبین ما تشکیل شد وجود ندارد. من بسیار خوش‌اقبال بودم که جزئی از این سال‌ها و تجربه‌های آن بودم.

اکنون زمان ایمیل جدایی من به استودیو فرا رسیده حال آن که این ایمیل به تمامی افرادی که افتخار کار کردن با آن‌ها را پیش از این داشتم و کمک کردند تا این مسیر کاری بسیار لذت‌بخش و فراموش‌ناشدنی شود نیز اختصاص دارد.

لازم است اشاره کنم که این جدایی خواسته شخصی خودم بوده است. مدتی بود که به دنبال زمانی بودم تا از کار فعلی‌ام جدا شده و ایده‌هایی که برای بخش بعدی حرفه‌ام در سر دارم را دنبال کنم.

من بسیار افتخار می‌کنم که بخشی از این استودیو و تیم سازنده سری Dragon Age بودم. شدیدا مشتاق و منتظر فرصتی هستم نسخه بعدی این مجموعه را با لذت تجربه کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا