اخبار بازی

درآمد 1.4 میلیون دلاری بازی Dr Mario World در ماه اول انتشار

بازی Dr. Mario World

بازی Dr Mario World در ماه اول انتشار خود موفق به کسب درآمد 1.4 میلیون دلاری شد. ساخته جدید کمپانی نینتندو که برای پلتفرم‌های موبایل عرضه شده، 7.5 میلیون بار نیز دانلود شده است.

گزارش منشتر شده شده از سوی موسسه Sensor Tower بیان می‌دارد این بازی پازل تاکنون 1.4 میلیون دلار درآمد داشته و 7.5 میلیون بار هم دانلود شده است. با این حال بازی Dr Mario World در مقایسه با 5 عنوان موبایلی دیگر نینتندو در رتبه کمتری از منظر درآمد ماه اول انتشار قرار می‌گیرد. لقب پرسودترین بازی در ماه اول عرضه به بازی Fire Emblem Heroes اختصاص دارد که موفق شد 67.6 میلیون دلار کسب درآمد کند. از طرفی دیگر بازی Animal Crossing پس از Dr Mario World کمترین میزان درآمدزایی در ماه اول را با 13.6 میلیون دلار داشته است.

با این حال Dr Mario World موفق شد بیشتر از بازی Dragalia Lost دانلود شود. اثری که توسط استودیو Cygames  ساخته شده و توسط نینتندو منتشر شد و تنها 1.6 میلیون بار نیز در ماه اول دانلود شد. حال آن که یکی از دلایل دانلود کم آن به عدم عرضه آن در بسیاری از کشورها تا مدتی پس از انتشار مرتبط می‌شد. ناگفته نماند ساخته استودیو Cygames توانسته بود 26.4 میلیون دلار درآمد کسب کند.

از منظر درآمد بر دانلود نیز بازی Dr Mario World به ازای هر بار دانلود 0.19 دلار به دست آورده است و بزرگ‌ترین بازار آن هم ژاپن بوده است. به طوری که 55 درصد از درآمد بازی توسط ژاپن حاصل شده است. پس از آن هم آمریکا با سهم 33 درصدی قرار دارد. البته بیشترین تعداد دانلود بازی با 2.6 میلیون مرتبه به آمریکا تعلق داشته است. بازی مورد بحث برای دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا