اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

تیم شفر: منتظر Psychonauts 3 نباشید!

تیم شفر، موسس استودیوی دابل فاین و یکی از مطرح ترین چهره های صنعت بازی، در جریان انتخاب بازی Psychonauts 2 در مراسم New York Game Awards به عنوان بهترین بازی سال، مصاحبه ای را با وبسایت IGN انجام داد و در رابطه با مسائل مختلفی گفت و گو کرد.با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی ها همراه باشید.

 

تیم شفر، رئیس استودیوی دابل فاین می‌گوید پروژه بعدی این استودیو نسخه سوم سری سایکوناتز نخواهد بود و با یک بازی جدید سر و کار خواهیم داشت.

در مصاحبه ای با  IGN ، شفر توضیح داد که بازی  Psychonauts 2 نخستین دنباله بزرگ واقعی برای یک داستان بزرگ است که این استودیو تاکنون انجام داده است. به همین دلیل، رئیس Double Fine می‌افزاید: “فکر می‌کنم این باعث می‌شود که بخواهم برای پروژه های بعدی به سراغ ایده های جدید و نو بروم و این کاری است که در حال حاضر بر روی آن متمرکز هستم”.

متأسفانه این خبر بدی برای طرفداران این بازی اکشن ماجراجویی روانشناختی به شمار می رود، زیرا به نظر می رسد که رزپیوتن و دوستانش حداقل برای مدتی بیشتر در Motherlobe خواهند ماند و با ساخت دنباله ای دیگر برای آن فاصله زیادی داریم.هرچند این بدان معنا نیست که ما هرگز نمی‌توانیم دوباره نسخه دیگری از سری Psychonauts را ببینیم، زیرا خود تیم شفر در این باره می گوید: «هرگز نگو هرگز».برای مشاهده بررسی بازی Psychonauts 2 کلیک کنید.

با این حال، آخرین گزارشات به دست آمده حاکی از این است که با پایان پروسه ساخت Psychonauts 2 ، استودیوی دابل فاین در حال حاضر بر روی چندین پروژه کار می کند. طبق آخرین اعلامیه کمپین جمع آوری کمک های مالی جمعی Psychonauts 2 در دسامبر 2021، پس از انتشار Psychonauts 2، “استودیو در حال حاضر به تیم‌های مختلف تقسیم شده و پروژه‌های مختلفی را آغاز می‌کند که فکر می‌کنیم از آنها لذت خواهید برد.” هنوز هیچ صحبتی در مورد اینکه این پروژه‌های جدید چیست، وجود ندارد و تنها چیزی که می‌دانیم این است که بعید به نظر می‌رسد که هیچ کدام از آنها  Psychonauts 3  باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا