اخبار بازی

آپدیت جدید Dota 2 کار را برای مبتدیان در تورنمنت The International راحت‌تر می‌کند

کمپانی Valve در جدیدترین آپدیت خود که روز پنجشنبه منتشر شد، شرایطی را فراهم کرده تا بازیکنان مبتدی‌ راحت‌تر بتوانند در تورنمنت The International شرکت کنند.

آپدیت جدید Dota 2
در آپدیت جدید، Valve دسترسی بازیکنان تازه وارد به هیرو ها را محدود کرده است به طوری که آنها برای 25 بازی اول خود فقط می‌توانند از بین 20 هیروی مشخص انتخاب خود را انجام دهند. طبق بررسی‌های انجام شده، این 20 هیرو مفیدترین هیروها برای بازیکنان مبتدی در Dota 2 هستند. Valve امیدوار است تا از این طریق بتواند بازیکنان بیشتری را برای تورنمنت بزرگ خود جذب کند.

علاوه بر این، در آپدیت جدید بازیکنان تازه‌کار در مقابل بازیکنانی قرار می‌گیرند که رفتار دوستانه‌تری داشته باشند. به اعتقاد Valve، این مساله که بازیکنان تازه وارد در زمان یاد گرفتن بازی تجربه‌ی دلچسبی داشته باشند بسیار مهم است. در آپدیت جدید بازیکنان تازه وارد بر مبنای مهارت و رفتار حریفان در مقابل آنها قرار می‌گیرند.
تورنمنت The International 2017 روز چهارشنبه دوم ماه آگوست در Key Arena شهر سیاتل آغاز می‌شود و تا دوازدهم آگوست ادامه خواهد داشت. مجموع جایزه‌ی در نظر گرفته شده برای این تورنمنت مبلغ قابل توجه 23 میلیون دلار است که 20 میلیون دلار آن به برنده اهداء خواهد شد.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا