اخبار بازی

Doomfist، جدیدترین شخصیت بازی Overwatch

Doomfist ، جدیدترین شخصیت Overwatch از مدت ها قبل از انتشار بازی شناخته شده بود. اما بازیکنان از عدم وجود این شخصیت در نسخه ی سال گذشته دلسرد شده بودند و مصرانه حضور آن را درخواست می کردند. اما شخصیتی که به زودی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت، به کلی با آن چیزی که توسعه دهندگان در نسخه های قبلی روی آن کار میکردند متفاوت است.

در نمایشگاه comic-con  شهر سان دیگو، Blizzard برنامه ای را برگزار کرد که در آن درباره مراحل توسعه ی Doomfist بحث و تبادل نظر صورت میگرفت. و جدیدترین ایده ها و کانسپت های هنری که در نهایت به ورژن نهایی راه نیافتند به اشتراک گذاشته شد. Geoff Goodman رهبر گروه طراحی توضیح داد که در ورژن اولیه Doomfist قادر بود که به صورت فیزیکی دشمنان را بلند کند. این امکان به وی اجازه میداد تا از آن ها به عنوان سپر انسانی برای دفع آسیب ها استفاده کند و حتی می توانست از این طریق دشمنان را از صخره ها به پایین پرتاب کند.

اما همانقدر که این موضوع سرگرم کننده و جالب است ، باعث میشود که از ایده ی اصلی Doomfist دورشود. Goodman توضیح داد که Doomfist یک کشتی گیر نیست.

یکی دیگر از کارهایی که Doomfist می توانست انجام دهد ،بلند کردن تکه هایی از زمین و پرتاب کردنشان به مانند یک جسم پرتابه ای(گلوله) بود. این به او امکان میداد که صخره های بزرگ را بردارد و به سرعت روی هوا نابود کند.

همچنین مسئله این است که چرا Doomfist به طور مستقیم و به سادگی به افراد مشت نمی زند. همه ی این ها به مسائلی مربوط میشود که Blizzard در هنگام طراحی Genji با آن درگیر بود. کسی که تنها یک شمشیر داشت. رسیدن به این سبک از Gameplay سخت بود بنابراین Blizzard در نهایت حملات گسترده (ranged attacks) مثل Shurikes هایش را معرفی کرد .

در حال حاضر میتوان در دنیایی عمومی آزمایشی بازی (Public Test Realm) در نسخه PC از شخصیت Doomfist استفاده کرد. همچنین این کاراکتر در 27 جولای بر روی تمام پلتفرم ها قابل دسترسی است.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا