اخبار بازی

DOOM IV مهمان نسل بعد

بنابر اعلام شرکت Bethesda ناشر چهارمین عنوان اصلی از سری تحسین شده ی DOOM ، کنسول های نسل بعد میزبان بازی جدید Id Software خواهند بود.
پیش از این هم Kutako اخباری را مبنی بر تغییرات اساسی در روند پیشرفت پروژه ی Doom IV منتشر کرده بود، به نظر می رسد محدودیت های کنسول های نسل فعلی باعث شده تا سران Id تصمیم بگیرند پروژه ی Doom IV را علاوه بر PC به نسل بعد کنسول ها منتقل کنند تا مجددا شاهد وقوع اتفاقاتی نظیر آنچه برای Rage حادث شد نباشیم.

Pete Hines مدیر بخش بازاریابی Bethesda در این باره افزوده است:
" Doom IV در مراحل اولیه ی تولید و نسخه های ابتدایی خود موجب جلب رضایت ما و سازنده نشد، اهمیت جهانی سری Doom باعث شد تا دست به تغییراتی در روند ساخت بازی بزنیم، این باعث شد تا Id با تمرکز بیشتری بر روی توسعه ی Doom IV کار کند و ما مطمئنیم بازی حالا با کیفیت بسیار بالایی در حال طی کردن مراحل ساخت خود است. کیفیتی که مطلوب طرفداران وسیع این عنوان در سراسر دنیا خواهد بود."

اما وی درباره ی زمان انتشار اطلاعات بازی گفت: " هنوز برای این کار آماده نیستیم اما مطمئنا در موقعیت مناسبی ما و Id در اینباره با شما صحبت خواهیم کرد."

پیش از این جان کارمک طراح ارشد Id نیز زمان انتشار بازی را موکول به آماده شدن آن از هر نظر کرده بود.

علاوه بر این از Id خبر می رسد پروژه ی Rage 2 به علت فروش نه چندان مناسب سری و البته به علت تمرکز کل استودیو بر روی Doom IV از دستور کار خارج شده است و همچنین استودیو برنامه ای برای عرضه ی DLC هایی برای Rage نخواهد داشت.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا