اخبار بازینینتندو سوییچ

عرضه نسخه فیزیکی بازی Doom Eternal برای نینتندو سوئیچ کنسل شد

اگر از افرادی بودید که قصد داشتید نسخه فیزیکی نینتندو سوئیچ بازی Doom Eternal را تهیه کنید، اخبار ناامید کننده‌ای برای شما منتشر شده، چرا که عرضه نسخه فیزیکی بازی بر روی این پلتفرم کنسل شده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی DOOM Eternal

از آخرین باری که در مورد پورت نینتندو سوئیچ دووم ایترنال شنیدیم مدتی می‌گذرد. در حال حاضر تاریخ عرضه دقیقی نداریم، اما به‌تازگی اطلاعات بیشتری پیرامون این نسخه از بازی عرضه شده است. موضوع از جایی شروع شد که مشتریانی که نسخه فیزیکی بازی را از طریق GameStop پیش‌خرید کرده بودند، ایمیلی دریافت کردند که کنسل شدن این خرید را به آن‌ها خبر می‌داد.

این موضوع باعث شد که برای طرفداران سوالاتی به‌وجود بیاید، تا اینکه شرکت Bethesda با انتشار بیانیه‌ای به IGN گفت: “با اینکه عرضه دیجیتالی Doom Eternal به‌طور 100 درصد طبق برنامه پیش می‌رود، اما نبودن نسخه فیزیکی بازی در فروشگاه باعث کنسل شدن پیش‌خریدها شده است.”

سخنگوی بتسدا عنوان کرد افرادی که بازی را پیش‌خرید کرده بودند، به‌طور کامل هزینه خود را دریافت خواهند کرد و باید برای کسب اطلاعات بیشتر با فروشگاه مورد نظر خود ارتباط برقرار کنند.

حجم نسخه قبلی Doom بر روی نینتندو سوئیچ بیش از 21 گیگابایت است، بنابرین برای دانلود نسخه دیجیتالی Doom Eternal بر روی این کنسول احتمالا به حجمی بیشتر از این نیاز خواهید داشت. بازی Doom Eternal علاوه بر PC، بر روی کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی و همچنین سرویس Xbox Game Pass در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا