اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

آپدیت نسل بعدی بازی DOOM Eternal در آینده‌ای نامشخص عرضه خواهد شد

طبق اعلام بتسدا، آپدیت رایگانی که قرار است برای بازی DOOM Eternal بر روی کنسول‌های نسل بعد عرضه شود، هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی DOOM Eternal

شرکت Bethesda تأیید کرده که DOOM Eternal در زمان عرضه بر روی ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن 5 قابل بازی است، اما طرفداران باید برای دریافت آپدیتی که بهبودهای نسل بعدی را در بر دارد، فعلا منتظر بمانند. این آپدیت در زمان عرضه برای خریداران نسخه دیجیتالی و فیزیکی نسل فعلی بازی کاملا رایگان خواهد بود.

در حال حاضر جزئیات دقیقی مانند اینکه آیا بازی بر روی کنسول‌های نسل بعد به‌صورت 60/4K فریم اجرا خواهد شد یا خیر، مشخص نیست. اما سازندگان تأیید کرده‌اند که بازیکنان امکان انتقال سیوهای خود به نسل بعد را دارند.

بازی DOOM Eternal در کنار کنسول‌های نسل فعلی و PC، برای استیدیا نیز در دسترس است. این عنوان از روز گذشته و همزمان با عرضه Xbox Series X|S بر روی کنسول‌های نسل بعدی مایکروسافت قابل بازی شد. کاربران PS5 هم در روز عرضه این کنسول (فردا) می‌توانند ورژن PS4 بازی را اجرا کنند. شایان ذکر است که DOOM Eternal مدتی پیش بر روی سرویس ایکس باکس گیم پس نیز قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا