اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

بازی DOOM Eternal احتمالاً بزودی به عناوین گیم‌پس اضافه خواهد شد [بروزرسانی]

بروزرسانی:

شرکت مایکروسافت اعلام کرد که بازی Doom Eternal هفته‌ی آینده اول ماه اکتبر برای سرویس گیم‌پس کنسول و در اواخر سال برای گیم‌پس رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. اولین محتوای الحاقی برای این بازی به نام The Ancient Gods Part One  نیز در 20 اکتبر منتشر خواهد شد.

DOOM Eternal Coming to Xbox Game Pass on October 1

خبر اصلی:

به نظر می‎رسد بازی محبوب Doom Eternal که شش ماه پیش منتشر شد عنوان بعدی بزرگ بتسدا برای گیم‌پس باز باشد  باشد که به لطف خرید چند میلیارد دلاری مایکروسافت راه خود را به سوی این سرویس باز می‌کند.

حساب کاربری ایکس‌باکس گیم‌پس عکسی یک ایمیل جعلی را منتشر کرد که در آن این پیغام مستتر است:

اسلیر در راه است

در حال حاضر هیچ کدام از عناوین Doom بر روی سرویس گیم‌پس وجود ندارند، اگرچه بازی Doom (2016) برای مدتی  بخشی از بازی‌های این سرویس بود .با اینکه این توییت مشخصاً مربوط به بازی Doom Eternal است اما این امکان وجود دارد که تمامی سری این بازی یکجا بر روی گیم‌پس منتشر شود. هرچه باشد تمامی عناوین Doom بعلاوه‌ی Doom 64 بر روی ایکس‌باکس وان قابل دسترس هستند.

مایکروسافت در روز دوشنبه رکت زنی‌مکس مدیا، شرکت مادر بتسدا سافت‌ورکز را با قیمت 7.5 میلیارد دلار خریداری کرد. بتسدا سافت‌ورکز خود شرکت مادر استودیو‌های بتسدا گیمز، اد سافتور، آنلاین زنی‌مکس، آرکین، ماشین‌گیمز، تانگو گیمز، آلفا داگ‌گیمز روندهوس و مالک فرنچایز‌های بزرگی شامل The Elder Scrolls، Fall Out، Wolfenstein,، DOOM، Dishonored,، Prey، Quake،  Starfield, و غیره است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا