اخبار بازی

گیم پلی بازی Doom Eternal بیش از 20 ساعت طول می کشد

بازی DOOM Eternal
به تازگی برخی افراد از سایت گیم اسپات (GameSpot) 3 ساعت اول بازی Doom Eternal را  تجربه کردند، و می گویند که اتمام این بازی بیش از 20 ساعت طول خواهد کشید.

مایکل هایم (Michael Higham) از اعضای سایت گیم اسپات می گوید، علاوه تجربه دموی این بازی، فرصت گفت و گو با هوگو مارتین (Hugo Martin) مدیر نوآوری (creative director) بازی Doom Eternal را داشته اند.

هوگو مارتین می گوید:

ما سخت در حال تلاشیم که شما را از اول تا آخر بازی، مشغول و درگیر نگه داریم. این یک بازی ای است که بیش از 20 ساعت طول می کشد.

بازی Doom Eternal شروعی سریع دارد و در زمانی کوتاه، بسیار شما را درگیر می کند. مارتین در ادامه می گوید:

بدون شک، در دو یا سه مرحله اول بازی، چیز هایی را به چشم می بینید، که در کلِ Doom سال 2016 تجربه نکرده اید.

مابین تیراندازی های آشوبناک به شیاطین (demons)،سناریو های پلتفرمی، عناصر پازل های سبک و گشت و اکتشاف، سرتان را شلوغ نگه می دارد. همچنین بسیاری راز و رمز و چلنج های اختیاری برای مبارزه، در طول مراحل گستره بازی پخش شده اند. حتی در بین مراحل بازی، نقطه ای مرکزی (hub area) وجود دارد به نام Fortress of Doom، که در آنجا می توانید محتوا های (unlockables) بیشتری را از آن خود کنید. پس بازی Doom Eternal فقط شکافتن و دریدن نیست.

این بازی قرار است که در تاریخ 20 مارس 2020 بر روی پلتفرم های ویندوز، پلی استیشن 4، ایکس باکس One و Google Stadia عرضه شود. همچنین عرضه نسخه نینتندو سویچ این بازی برای تاریخ نامعلومی برنامه ریزی شده است.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”FUTURE, post: 4689299, member: 111673″]
    یادته اون اوایل بعد از معرفی بازی چقدر ناامید بودی؟ 😀
    [/QUOTE]
    شرمسارم به خاطرش هنوزم :D، آخه علی خدایی نمایش های اولش رو الان ببینی اصلا همچین چیزی نبود، یدفعه انگار لم ساخت بازی دستشون اومد یا به قول گفتنی اون ترکیبه درست کنار هم دراومد و جور شد:D. در هر حال مخالفت باهاش رو جزو نقاط تاریک و ننگین تاریخ گیمریم حساب میکنم و شدیدا پشیمونم:D:(

  2. [QUOTE=”uriel, post: 4689287, member: 54769″]
    پیش نمایش های بازی رو دیدم و به جدیت میتونم بگم بازی قشنگ پتانسیل کاندید شدن در بهترین بازی های امسال رو داره و یکی از برترین بازی های امسال خواهد بود بدون شک. رقبای فوق خفنی داره مثل لست اف اس پارت 2 و سایبرپانک و…. ولی میتونه کنار اینا جوایزی رو نصیب خودش بکنه. و البته قطع به یقین بهترین شوتر امسال و حتی این نسل میشه به حسابش آورد ( شاید هم تاریخ:D، امیدوارم البته اینطور بشه:D)
    [/QUOTE]
    قطع به یقین :-“:D
    ولی جدی امسال شده مثل 2004، تو یه سال هم Half Life میاد، هم Doom و هم Halo :cool2:

  3. پیش نمایش های بازی رو دیدم و به جدیت میتونم بگم بازی قشنگ پتانسیل کاندید شدن در بهترین بازی های امسال رو داره و یکی از برترین بازی های امسال خواهد بود بدون شک. رقبای فوق خفنی داره مثل لست اف اس پارت 2 و سایبرپانک و…. ولی میتونه کنار اینا جوایزی رو نصیب خودش بکنه. و البته قطع به یقین بهترین شوتر امسال و حتی این نسل میشه به حسابش آورد ( شاید هم تاریخ:D، امیدوارم البته اینطور بشه:D)

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا