اخبار بازی

خالق بازی Doom طرح یک بازی شوتر به‌ مانند Quake را دارد

خالق بازی Doom

جان رومرو خالق بازی Doom و Quake اگرچه هم‌اکنون در استودیو خود تحت عنوان Romero Games مشغول ساخت بازی Empire of Sin در سبک استراتژیک است اما این موضوع بدین معنی نیست که ایشان به ریشه‌های خود باز نگردد. موسس Romero Games مدعی شده است که یک طرح برای ساخت اثر شوتری به مانند Doom و Quake در سر دارد.

در جریان جلسه پرسش و پاسخی که در Reddit صورت گرفت کاربری از رومرو پرسید که ایشان چه حسی در رابطه با سری جدید Doom دارد و آیا ایشان روزی یک بازی اول شخص شوتر به مانند Quake خواهد ساخت یا خیر. در جواب به پرسش اول، رومرو اظهار کرد:

من واقعا (Doom (2016 را دوست دارم و با توجه به آن‌چه که از Eternal نیز می‌بینم این بازی هم بسیار موفق خواهد بود. واقعا کدام احمقی بازی (Doom (2016 را دوست نداشته است، درست می‌گویم؟!

پاسخ رومرو به پرسش دوم اگرچه کمی مبهم بود اما هم‌چنان می‌تواند برای عناوین شوتر دهه 90 بسیار جذاب باشد:

بله. من طرحی برای یک بازی اول شخص شوتر در استایل Quake یا Doom دارم.

خالق بازی Doom اطلاعات بیشتری درباره این موضوع به اشتراک نگذاشت و هنگامی هم که از ایشان پرسیده شد این بازی شوتر چه زمانی منتشر خواهد شد به سادگی اظهار کرد زمانی که ساخت آن به انجام برسد.

باید توجه داشت این بازی جدید شوتر نمی‌تواند یک نسخه جدید از Doom و Quake باشد زیرا امتیاز توسعه این عناوین در اختیار استودیو id Software و شرکت بستدا است. حال آن که این پروژه ممکن است Blackroom باشد که رومرو به همراه آدریان کارمک، کیک‌استارتر آن را در سال 2016 آغاز کردند. با این حال رومرو در جریان جلسه پرسش و پاسخ مورد بحث گفت که فعلا جزئیات جدیدی برای به اشتراک گذاشتن در رابطه با این بازی وجود ندارد.

این پروژه، بازسازی بازی Daikatana هم نخواهد بود زیرا رومرو در جواب به سوال کاربری گفت با توجه به شکستی این اثر در هنگام عرضه تجربه کرد، اکنون پیدا کردن ناشر برای آن سخت است.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا