اخبار بازی

سه نسخه اصلی سری بازی DOOM برای کنسول‌های نسل هشتم عرضه شد

سری بازی DOOM

در حالی که قرار است تا چندی دیگر جدیدترین نسخه از سری بازی DOOM تحت عنوان DOOM Eternal عرضه شود که وعده گیم‌پلی اولد اسکول این مجموعه با تکنولوژی جدید را داده است به شدت جای خالی سه نسخه اصلی و ابتدایی این مجموعه روی پلتفرم‌های نسل حاضر احساس می‌شد که اکنون نیز این امر عملی شد.

طی یک خبر غافلگیرکننده، سه نسخه این مجموعه یعنی بازی DOOM 1، بازی DOOM 2 و بازی DOOM 3 برای کنسول‌های نسل هشتم در دسترس قرار گرفتند. این بسته شامل انتشار تمامی عناوین اصلی به همراه بسته‌های گسترش‌دهنده و مراحل اضافی است که برای هر کدام عرضه شده بودند. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که DOOM 3 در حقیقت نسخه BFG Edition آن نبوده و از همین رو دو بازی دیگر را شامل نمی‌شود. بدین ترتیب شما باید هر بازی را به صورت جداگانه خریداری نمایید.

هر سه عنوان این مجموعه شوتر اکنون روی کنسول‌های Xbox One، PlayStation 4 و Nintendo Switch در دسترس بوده و نسخه کامپیوترهای خانگی نیز همواره روی این پلتفرم موجود بوده است. به‌علاوه لازم به ذکر است که دو نسخه اول سری بازی DOOM در کنار کنسول‌های جدید، روی دو پلتفرم Android و iOS هم منتشر شده‌ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا