اخبار بازی
موضوعات داغ

ثبت نام بتای بازی Don’t Starve: Newhome شروع شد

طبق آخرین اخبار بازی ها، شرکت Klei Entertainment برای عرضه بتای عمومی بازی Don’t Starve: Newhome دست به کار شده است و در اواسط ماه جولای نسخه بتای این عنوان را بر روی تلفن های هوشمند عرضه خواهد کرد.

بازی Don't Starve: Newhome

بازی Don’t Starve: Newhome عنوان جدید کمپانی Klei Entertainment است که بیشتر با هدف انجام بازی با محوریت ماجراجویی چند نفره بر روی تلفن های هوشمند ساخته شده است. زیرا در زمان انتشار نسخه قبلی که Don’t Starve Pocket Edition نام داشت تعدادی از طرفداران به صورت متعدد درخواست نسخه Multiplayer را داشته‌اند و نبود چنین قابلیتی برای طرفداران بازی «گرسنه نمان» تا حدی عذاب‌آور بود. حال بنا به دلایل فوق گمان می‌رود Don’t Starve: Newhome در راستای بهبود این مشکل تهیه شده است.

خوشبختانه نسخه جدید بازی المان های همیشگی و طراحی مخصوص به خود را حفظ کرده است، حتی در بعضی موارد سعی کرده از نسخه های دیگر پیشی بگیرد زیرا طبق اسکرین شات های منتشر شده گویا درون بازی امکان ساخت خانه به بازیکنان داده شده است و مواردی مانند نقشه های خاص، آیتم ها و موجودات جدید باعث شده تا این اثر تبدیل به یک عنوان مستقل شود. اما از آنجایی که در تریلر خبری از کارکتر های قبلی به چشم نمی‌خورد قطعا از لذت بازی برای دوست‌داران شخصیت های قبلی کاسته می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آدرس وب‌سایت بازی Don’t Starve: Newhome اقدام به ثبت نام کنند، لازم به ذکر است که در صورت انجام چالش های خواسته شده در طول بتا، به بازیکنان نسخه کامل بازی به عنوان جایزه در قالب هدیه ارسال می‌گردد.

این بازی توسط شرکت Tencent عرضه می‌شود و Shengqu Games با همکاری کمپانی مستقل Klei Entertainment وظیفه توسعه آن را بر عهده خواهند داشت.

شما کاربران عزیز‌ می‌توانید دیگر اخبار بازی Don’t Starve: Newhome را از طریق وب‌سایت بازی‌سنتر مطالعه فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا