اخبار بازی

منتظر دیدن بازی Final Fantasy 16 در رویداد TGS 2021 نباشید

نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده بازی Final Fantasy 16 به‌تازگی اعلام کرده که این عنوان در رویداد TGS 2021 حضور نخواهد داشت. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Final Fantasy 16

شماره شانزدهم فاینال فانتزی سال گذشته معرفی شده بود و از آن موقع تاکنون، شرکت Square Enix اطلاعات چندانی را از بازی منتشر نکرده. با فرا رسیدن هر رویداد، طرفداران منتظرند تا تریلر جدیدی را از این عنوان موردانتظار ببینند، اما سازندگان تأیید کرده‌اند که نمایش بعدی بازی را در رویداد توکیو گیم شو 2021 نخواهیم دید. این رویداد در اواسط مهر برگزار می‌شود.

این موضوع در لایو استریم ویژه‌ای که اخیرا برای Final Fantasy 14 پخش شده بود، مطرح شد. (ترجمه شده توسط @aitaikimochi) یوشیدا که به همراه یوکو تارو (کارگردان سری NieR) در این برنامه حضور داشت، عنوان کرد که تیم سازنده قطعا دوست دارد تا فاینال فانتزی 16 را در رویداد TGS 2021 نمایش دهد، اما احتمالا بازی به این رویداد نمی‌رسد. او توضیح داد که استودیوی Creative Business Unit 3 قصد دارد تا بجای انتشار اطلاعات به‌صورت ذره‌ذره، نمایش هیجان‌انگیزی را نزدیک به عرضه بازی ارائه دهد.

در خصوص خود بازی نیز گفته شده که روند توسعه به‌خوبی پیش می‌رود. به‌گفته یوشیدا، صداگذاری نسخه انگلیسی تقریبا به‌پایان رسیده و سناریوی داستان اصلی نیز تکمیل شده است. پیش از این اعلام شده بود که انتشار اطلاعات بزرگ و مهم بعدی Final Fantasy 16 برای سال 2021 برنامه‌ریزی شده، اما باید منتظر ماند و دید این زمان دقیقا کی خواهد بود.

بازی Final Fantasy 16 در زمان نامشخصی برای پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا