اخبار بازی

دست خالی که نمی شود به میدان نبرد رفت

در بخشی از کتاب در جبهه غرب خبری نیست شاهکار اریش ماریا رمارک، که درباره ی تجربه ی آلمان در طول جنگ جهانی اول است؛ میخوانیم: در میان ما یک نفر بود که تردید داشت و دلش نمی‌خواست به جبهه برود یوزف بِم. پسرکی چاق و صاف و ساده. اما جرأت مخالفت نداشت زیرا بقیه او را طرد می‌کردند. شاید بیشتر ما هم ته دلمان مثل او فکر می‌کردیم. اما هیچ کدام نتوانستیم عقیدهٔ واقعی خود را بروز دهیم. دست خالی که نمی شود به میدان نبرد رفت.

در چهره های جنگ تفاوتی نیست

جنگ هم مثل، سرطان و سل منجرب مرگ است، حالا چه در بازی باشد چه در واقعیت، افکار ما نیر مثل خاک کوزه گری است، هر روز به شکل تازه ای در می آید، وقتی در حال استراحت هستیم همه چیز مثبت است ماجرا دقیقا از جایی شروع می شود که بیدار می شویم، تصمیم میگیریم به یک کلن حمله کنیم، در جزیره ای همراه با 49 نفر دیگر برای زنده ماندن تلاش کنیم یا به میدان نبرد بازی کالاف دیوتی برویم، نه فقط ما بلکه همه همن طورند، بدیهی است که جنگ هیچ چهره مثبتی ندارد، تنها گاهی زمان و امتیازات، موقعیت هایی را به وجود می آورد که میتوانیم از آنها به نفع خودمان استفاده کنیم.

سعی کنیم بیشتر زنده بمانیم

همانطور که گفته شد: ماجرا دقیقا از جایی شروع می شود که بیدار می شویم، تصمیم میگیریم به یک کلن حمله کنیم، در جزیره ای همراه با 49 نفر دیگر برای زنده ماندن تلاش کنیم یا به میدان نبرد بازی کالاف دیوتی برویم، جنگ هیچ چهره مثبتی ندارد، تنها گاهی زمان و امتیازات، موقعیت هایی را به وجود می آورد که میتوانیم از آنها به نفع خودمان استفاده کنیم. در بازی این امتیازات اسم های متفاوتی دارند، سی پی کالاف دیوتی موبایل، جم فری فایر؛ جم کلش اف کلنز و …

موجوجم در میدان های نبرد در کنار شماست

با تحریم کشور ایران، امکان خرید مستقیم سی پی کالاف، جم فری فایر و جم کلش اف کلنز وجود ندارد اما می توان از سایت های معتبر ایرانی یا افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، این محصولات را خریداری کرد. لازم است به این نکته توجه کنید که قبل از خرید باید پکی که مد نظر دارید را انتخاب کنید،  پس از نهایی شدن انتخاب و پرداخت هزینه، شخص ارائه دهنده خدمات، از شما اطلاعاتی می خواهد تا برای خرید به اکانتتان وارد شود و پس از خرید پیامک تکمیل سفارش به شماره تان تلفن تان ارسال می شود.

نکته: روش فوق روش خرید سی پی از سایت معتبر و با سابقه موجوجم است.

داستان شما در جنگ چیست ؟

همانگونه که میدانیم جابه‌جایی پشت خطوط دشمن راحت است. حرکت در پشت خطوط مثل گذشتن از میان دشمن است، باید زنده بمانید تا بتوانید داستان نبرد خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، در یک غروب سرد زمستانی وقتی با دیگر هم رزمان خود در جایی دور هم نشسته اید و پیروزی های خود را به اشتراک میگذارید، شرح آینده نگری شما و استراتژی های گذشته تان در بازی شنیدنی و ستودنی است. دست خالی که نمی شود به میدان نبرد رفت، شاید این اولین جمله از داستان پیروزی در نبرد تان باشد.


هشدار! این مطلب صرفا جهت آشنایی مخاطب گرامی با این کسب‌وکار منتشر شده است و بازی‌سنتر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا