اخبار بازی

بهترین دی ان اس کاهش پینگ کالاف موبایل

کالاف دیوتی موبایل یکی از محبوب ترین آثار مولتی پلیر و رایگان چند سال اخیر که پلیر های بسیاری در کشور ما دارد و روزانه چندین هزار نفر مشغول به تجربه کردن این بازی هستند. گیمی که از طرف اکتیویژن تحریم شده است و امکان تجربه کردن آن با آی پی ایران بدون استفاده از فیلتر شکن و Dns با پینگ مناسب ممکن نیست.این مورد حتی برای پرو پلیرهایی که اهل خرید سی پی کالاف موبایل هستند نیز نگرانی هایی ایجاد کرده و باعث شده که هزینه های ان‌ها هدر رود به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال راه هایی برای کاهش و تنظیم پینگ کالاف موبایل باشند.

از مهمترین روش های می توان به تنظیم Dns، استفاده از فیلتر شکن، استفاده از تحریم شکن و سرویس های کاهش پینگ اشاره داشت که در ادامه و تا پایان محتوا به صورت کامل و جامع در رابطه با آن صحبت خواهیم کرد.

رفع تحریم کالاف موبایل با استفاده از دی ان اس Dns

اولین روش استفاده از دی ان اس برای تحریم است که در ادامه به صورت کامل در رابطه با انواع دی ان اس مناسب و روش های استفاده از آن صحبت می کنیم.

در روش اول باید نرم افزار dns changer را دانلود کنید تا بتوانید هر کدام یک از دی ان اس هایی که معرفی می کنیم را بر روی گوشی هوشمند خود فعال کنید. برای این کار فقط کافی است تا با استفاده از اپ استور های مختلف نظیر استور گوگل، مایکت یا بازار به دنبال Dns Changer بگردید و آن را نصب کنید. حال مراحل زیر را طی کنید. با استفاده از این نرم افزارها اتفاقی برای اکانت شما و سی پی هایتان نمیافتد چه سی پی کالاف موبایل باشد چه سی پی کالاف وارزون موبایل!

در صفحه ای که برای شما باز شده است در بخش سمت راست بالا یا بخش پایین یک گزینه با شکل به علاوه + وجود دارد که میتوانید از آن برای اضافه کردن دی ان اس استفاده کنید.

بر روی آن گزینه کلیک کنید و با استفاده از دی ان اس های ذکر شده در ادامه مطلب، به امتحان کردن سرعت با هر Dns بپردازید.

قابل توجه است که هر دی ان اس بر روی یک نت بخصوص جواب می دهد و به همین دلیل بهت است که بسیاری از آن‌ها را امتحان کنید تا بتوانید بهترین را بر اساس اینترنت خود انتخاب کنید.

دی ان اس حل ارور 403:

DNS1:10.202.10.202

DNS2:10.202.10.102

دی ان اس وارپ – کلاود فلر:

DNS1:1.1.1.1

دی ان اس شکن:

DNS1: 178.22.122.100

DNS2: 185.51.200.2

دی ان اس الکترو برای کالاف موبایل:

DNS1:78.157.42.100

DNS2:78.157.42.101

دی ان اس رفع تحریم رادار برای کالاف موبایل:

DNS1:10.202.10.10

DNS2:10.202.10.11

حالا اگر که هیچ کدام یک از موارد بالا برای شما کار نکرد بهتر است که تغییراتی در تنظیمات وای فای خود ایجاد کنید که به احتمال زیاد مشکل شما حل می شود.

تنظیم Dns کالاف موبایل از طریق تنظیمات وای فای گوشی

مرحله ای که در ادامه توضیح می دهیم برای موبایل های شیائومی و سامسونگ یکسان است و بدین ترتیب می توانید فقط با تغییر چند گزینه دی ان اس را تنظیم کنید.

تنظیمات دی ان اس کالاف موبایل برای گوشی سامسونگ و شیائومی

در مرحله اول باید گزینه تنظیمات را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه اتصالات یا Connections کلیک کنید. حال باید وای فایی که به آن متصل هستیم را انتخاب کنید و وارد تنظیمات آن شوید.

در این بخش باید گزینه Ip Settings رو از DHCP تغییر بدید و بر روی Static قرار بدهید تا بتوانید دی ان اس را به صورت دستی و ثابت تنظیم کنید. در این بخش تنها کافی است تا از لیست دی ان اس هایی که در بخش قبل معرفی کردیم استفاده کنید.

دی ان اس شکن برای کالاف موبایل

روش دیگه ای که پیشنهاد میشه استفاده کردن از دی ان اس شکن هست. شکن علاوه بر داشتن دی ان اس یک اپلیکیشن اندروید هم داره که با استفاده از آن می توانید به راحتی از اینترنت بدون تحریم استفاده کنید. برای استفاده از این نرم افزار فقط کافیه تا به مایکت یا بازار سر بزنید.

دی ان اس های جایگزین کالاف موبایل

اگه که هیچکدوم از دی ان اس های بالا برات کار نکرد بهتره که به این جدول یه سری بزنی و این dns هارو هم برای کالاف موبایل امتحان کنی.

اسم دی ان اسدی ان اس اصلیدی ان اس دوم
گوگل8.8.8.88.8.4.4
اوپن دی ان اس208.67.222.222208.67.220.220
دی ان اس کومودو8.26.56.268.20.247.20
دی ان اس کواد 99.9.9.949.112.112.112
دی ان اس Verisign64.6.64.664.6.65.6

استفاده از سرویس کاهش پینگ برای کالاف موبایل

یکی دیگر از روش های پیشنهادی برای کاهش پینگ کالاف موبایل استفاده از سرویس های کاهش پینگ است. هدف اصلی سرویس های کاهش پینگ ارائه کردن سرور های نزدیک تر به محل بازی است که با استفاده از تکنیک های پیشرفته ممکن می شود و بدین شکل شما می توانید از مسیر های نزدیک تر به سرور بازی متصل شوید که در نهایت باعث می شود تا پینگ کمتر و پایدار تر داشته باشید.

سرویس های بسیاری در این زمینه فعالیت دارند که با تحقیق و سرچ می توانید به خرید و استفاده از بهترین آنها بپردازید. به صورت معمول شاهد ارائه سرویس های کاهش پینگی هستیم که می تواند پینگ شما را به رنگ 40 تا 10 میلی ثانیه کاهش دهد که می تواند نقش بسیار مهمی را در زمینه رقابتی ایجاد کند.

استفاده از فیلتر شکن برای کالاف موبایل

آخرین روش پیشنهاد استفاده از فیلتر شکن است که می تواند نقشی مانند سرویس های کاهش پینگ را بازی کند. وی پی ان های بسیاری وجود دارند که هر کدام با استفاده از پروتکل های مختلف در گذر زمان تحریم شده اند و دیگر کارایی سابق را ندارند اما تعدادی از آن‌ها حتی با تلاش های بسیار هنوز هم فعال هستند. در ادامه به معرفی 3 وی پی ان می پردازیم و درباره آن‌ها نیز توضیحاتی ارائه می دهیم.

· پروتون: استفاده از این فیلتر شکن کاملاً رایگان است و با ساخت اکانت رایگان و استفاده از آن می توانید بسیاری از مشکلات خود را در زمینه پینگ کالاف موبایل حل کنید.

اکسپرس: این سرویس وی پی ان پولی، یکی از بهترین های موجود است و با ارائه سرور های مختلف از سرور های مناسب استریم گرفته تا سرور های گیمینگ می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

V2ray: این نرم افزار یک اپلیکیشن است که به عنوان پلی بین شما و کانفیگ های مختلف عمل می کند و در اصل شما باید کانفیگ های خود را بر روی این نرم افزار تنظیم کنید. استفاده از کانفیگ های رایگان برای تست کردن سرعت می تواند انتخاب مناسبی باشد و در صورت راضی بودن از پروتکل‌ها و کاهش پینگ، اقدام به خرید سرور شخصی کنید.

از اینکه تا پایان این مطلب با ما همراه بودید، متشکریم. تنظیمات کالاف دیوتی موبایل اگر به درستی انجام شود، به شما در کم شدن لگ بازی کمک زیادی میکند. در این محتوا سعی داشتیم تا به صورت جامع و کامل روش هایی را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آن‌ها بتوانید پینگ خود را کاهش دهید و بازی کالاف موبایل را به بهترین شکل ممکن تجربه کنید.


هشدار! این مطلب صرفا جهت آشنایی مخاطب گرامی با این کسب‌وکار منتشر شده است و بازی‌سنتر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا