اخبار بازی

کمپانی دیزنی به دنبال خرید یک ناشر بزرگ است

 

طبق گزارش‌ها، معاونان Bob Iger، مدیرعامل دیزنی، او را تحت فشار قرار می‌دهند تا یک ناشر بزرگ بازی مانند Electronic Arts را خریداری کرده و کمپانی را تبدیل به غول بازی سازی کند.

بر اساس گزارش جدید بلومبرگ که وضعیت فعلی دیزنی را بررسی می کند، ادعا شده است که معاونان ارشد از ایگر می خواهند که امکان تبدیل شرکت از یک دارنده مجوز بازی به یک غول بازی سازی را بررسی کند. با این حال، گفته می شود که رئیس دیزنی در مورد خرید یک ناشر بزرگ بازی مطمئن نیست.

ایگر اکنون در دومین دوره مدیریت خود به عنوان مدیر عامل دیزنی است. در اولین دوره مدیریتش بر خرید پیکسار، مارول ایترتینمنت، لوکاس فیلم و فاکس قرن بیست و یکم نظارت داشته است.

در دنیای بازی نیز علاوه بر کار بر روی عناوین مختلف جنگ ستارگان، سال گذشته اعلام کرد که برای ساخت چند بازی جدید بر اساس دنیای مارول، از جمله عناوین Iron Man و Black Panther، قراردادی منعقد کرده است.

در ماه می گذشته گزارش شد که EA به دنبال فعالیت های اخیر در صنعت بازی مانند خرید 69 میلیارد دلاری Activision Blizzard توسط مایکروسافت، فعالانه به دنبال فروش یا ادغام است. سایت Puck a Puck ادعا کرد که EA با دیزنی، اپل، آمازون و Comcast-NBCUniversal بر سر فروش احتمالی سهام خود مذاکراتی داشته است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا