اخبار بازی

برگزاری رویداد بازی‌محور دیزنی و مارول در ماه آینده

دیزنی به‌طور رسمی اعلام کرده که جریان رویداد D23، نمایش ویژه‌ای تحت نام Disney & Marvel Games Showcase را برگزار خواهد کرد. تا با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

رویداد دیزنی و مارول گیمز

نمایش ویژه دیزنی و مارول در تاریخ 9 سپتامبر (18 شهریور) برگزار می‌شود و بلسینگ آدیویه جونیور، عضو رسانه Kinda Funny Games به عنوان مجری آن معرفی شده است. طبق اعلام دیزنی، این رویداد فرمتی حضوری و دیجیتالی خواهد داشت و طرفداران می‌توانند انتظار دیدن محتویات جدید از سوی مجموعه‌هایی مانند لوکاس‌فیلم گیمز، مارول گیمز، 20th Century Games، دیزنی و پیکسار را داشته باشند.

تاکنون حضور بازی‌هایی مثل LEGO Star Wars: The Skywalker Saga و Marvel’s Midnight Suns و همچنین عنوان Disney Dreamlight Valley که به‌زودی وارد حالت ارلی اکسس خواهد شد، تأیید شده است. در کنار آن، مارول قصد دارد تا در طول این رویداد از بازی در دست ساخت شرکت Skydance New Media نیز رونمایی کند. مدتی پیش اعلام شده بود که این شرکت با رهبری امی هنیگ، خالق سری آنچارتد بر روی یک بازی داستان‌محور AAA از دنیای مارول در حال کار است.

بازی Marvel’s Midnight Suns، یکی از عناوین حاضر در رویداد پیش‌روی دیزنی و مارول، اخیرا برای بار چندم تأخیر خورد و حالا برای سال مالی 2023 برنامه‌ریزی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا