اخبار بازی

Dishonored 2 و Dishonored Definitive Edition معرفی شدند

 

بازی در طی کنفرانس E3 2015 شرکت بتسدا توسط شرکت Arkane معرفی و در بهار 2016 منتشر خواهد شد. در ادامه با بازی سنتر همراه باشید.

بازی به شما اجازه کنترل دو کاراکتر Corvo Attano و Emily Kaldwin رو خواهد داد که هر کدام دارای قدرت های خاصی هستند. هر دو دارای نشان مخصوص بر روی دستشان هستند و سلاح ها و جادو ها و ابزار مخصوص به خود را دارند. تمامی المان های نسخه اول بازی، مثل اول شخص بودن، مخفی کاری عمیق و قتل های فجیع، در این شماره نیز وجود دارند. محیط بازی بزرگتر از قبل شده و این بار در کنار شهر Dunwall، شهری به نام Karnaca نیز قابل دسترس خواهد بود.

داستان 15 سال بعد از اتفاقات شماره اول رخ می دهد. جایی که لرد Regent نابود شده و مصیبت طاعون به تاریخ پیوسته است. در این میان یک قدرت یا فرد ماورایی از دنیای خارج از دنیای اصلی، برای کسب تاج و تخت Emily وارد داستان میشود. حالا بازیکن باید در نقش Crovo یا Emily برای همیشه تاج و تخت را برگرداند و به این قضیه خاتمه دهد.

همچنین بعد از معرفی این بازی، پرده از نسخه Dishonored Definitive Edition برای کنسول های Xone و PS4 برداشته شد، که ظاهرا با بازخورد خوبی در کنفرانس و بین حضار، مواجه نشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا