اخبار بازی

Dishonored بازی جدید Bethesda معرفی شد

Bethesda بازی جدید خود را معرفی کرد. این بازی که Dishonored نام دارد، یک بازی اکشن مخفی کاری در سبک اول شخص است و در سال 2012 برای PS3, X360 و PC عرضه می شود.

استودیو سازنده بازی Arkane Studios نام دارد که سال گذشته، توسط شرکت مادر Bethesda یعنی Zenimax خریده شد.

افراد مشهوری بر روی این بازی کار خواهند کرد، از جمله Harvey Smith یکی از سازندگان دو شماره اول Dues Ex و همینطور Viktor Antonov ، کسی که شهر معروف City 17 در Half-Life 2 را طراحی کرده بود.

شماره بعدی Gameinformer اولین پیش نمایش از این بازی را منتشر خواهد کرد. Gameinformer درباره Dishonored می گوید: "این یک بازی درباره ترور کردن است، در حالی که شما مجبور نیستید همه را بکشید. این یک بازی درباره مخفیانه پیش رفتن است، در حالی که شما اگر بخواهید می توانید همه را قتل عام کنید. این یک بازی درباره خون و خشونت است، در حالی که شما می توانید به داخل یک پایگاه نظامی رفته و برگردید، طوری که هیچ کس متوجه نشود. این یک بازی درباره تصمیمات بازیکن است که این تصمیمات بسته به عملکرد او در طول بازی دارد، نه این که در مکالمات بین گزینه های مختلف یکی را انتخاب کنید."

Gameinformer اطلاعات جدیدتری را در آینده منتشر خواهد کرد. کاور بازی در مجله:

 

 src=/files/ss_preview_dishonored_spreadcover.jpg.jpg /></p><p>  </p><p><a class=om-news-src href=http://www.eurogamer.net/articles/2011-07-07-bethesda-announces-dishonoured>منبع</a></p></div><div id=post-extra-info><div class=theiaStickySidebar><div class=بابک امینی1390-04-16

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا