اخبار بازی

Disgaea در راه PC، به همراه محتوای بیشتر

Disgaea  در راه PC است البته به همراه محتوای بیشتر.

در ادامه با « بازی سنتر » همراه باشید.

 

 src=https://assets.vg247.com/current//2015/11/disgaea_pc.jpg style=

 

با وجود این که رقبای زیادی در زمینه تبحر و فعالیت استودیوی «Nippon Ichi» وجود ندارد اما به هر حال  Disgaea»» یکی از بهترین SRPG های ساخته شده تا به حال است.

نسخه اصلی و اولیه بازی در سال 2003 بر روی کنسول  افسانه‌ایی PS2 با نام Disgaea: Hour of Darkness منتشر شد در حالی که نسخه هایی از آن برای DS  و PSP بعدها به بازار آمد.

نسخه جدید بازی برای پلتفرمPC  در عین سادگی « Disgaea PC »‌ نامیده می شود و محتواهای بیشتری را درون خود جا داده است و انتظار می‌رود که در فوریه سال آینده میلادی در Steam قابل دسترس باشد.

 این نسخه شامل یک User Interface (رابط کاربری ) به روز شده، texture های جدید، ساپورت کنترلرهای معمول و ماوس و کیبورد و شامل تمامی ویژگی‌های بازی‌های منتشر شده بر روی Steam مانند cloud saves, achievements, badges و trading card ها خواهد بود.

اگر شما با سری Disgaea آشنایی ندارید، باید توضیح دهیم که بازی در جهنم  و دنیای مردگان جریان دارد و شروع داستان آن با Laharl شاهزاده شیطانی است که در صدد تبدیل شدن به Overlord دنیای جهنم است.در حدود 40 نوع کاراکتر مختلف و تعداد زیادی ویژگی خاص مانند Item World و Geo Panels، مدلی از New Game Plus که در بازی Transmigration خوانده می شود در انتظار شما هستند.

کلیت بازی بسیار لذت بخش و بامزه است، بالاترین سطح بازی 9999 است و شما می‌توانید میلیون‌ها damage به دشمنان‌تان وارد کنید، دشمنان و حتی  دوستان‌تان را به اطراف پرتاب کنید، انیمیشن‌های مضحک و خنده دار را ببینید و پنگوئنی را تماشا کنید که نقش بسیار مهمی را بر عهده دارد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا