اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وان

بازی Disco Elysium – The Final Cut در اکتبر امسال به ایکس باکس می‌آید

استودیوی ZA/UM بالاخره اعلام کرده که بازی Disco Elysium – The Final Cut در تاریخ 12 اکتبر (20 مهر) برای کنسول‌های ایکس باکس عرضه خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Disco Elysium The Final Cut

پس از تأیید شدن تاریخ عرضه نسخه نینتندو سوئیچ، توسعه‌دهندگان این عنوان تحسین‌شده اعلام کرده‌اند که نسخه ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس بازی نیز همزمان با سوئیچ منتشر می‌شود. بازی Disco Elysium که ابتدا در سال 2019 منتشر شده بود، مورد ستایش منتقدان قرار گرفت و جوایز و افتخارات فراوانی را کسب کرد. در مارچ امسال، این عنوان نقش آفرینی در قالب نسخه The Final Cut برای کاربران پلی استیشن و گوگل استیدیا منتشر شد و کاربران PC نیز محتویات آن را به‌صورت رایگان دریافت کردند.

حال کاربران کنسول‌های ایکس باکس نیز می‌توانند چند هفته دیگر به تجربه بازی Disco Elysium – The Final Cut بپردازند. سازندگان ورژن فیزیکی بازی را نیز برای عرضه در تاریخ 9 نوامبر (28 آبان) در نظر گرفته‌اند. نسخه فاینال کات در کنار صداپیشگی زبان انگلیسی، مواردی مانند کات‌سین‌ها و شخصیت‌های جدید، یک منطقه تازه برای کاوش کردن و کوئست‌های Political Vision جدیدی را در بر دارد. همچنین رابط کاربری بازی از نو طراحی شده و بهبودهای دیگری مانند سایزبندی فونت و خواناتر شدن متن‌ها هم صورت گرفته‌اند.

در پایان، شما می‌توانید برای جزئیات بیشتر بررسی ما از بازی Disco Elysium – The Final Cut را مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا