اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس واننینتندو سوییچ

لیست شدن بازی Disco Elysium: The Final Cut برای کنسول‌های Xbox و Nintendo Switch

به‌تازگی وب‌سایت TwistedVoxel گزارش داده که بازی تحسین‌شده Disco Elysium: The Final Cut، برای کنسول‌های ایکس باکس و نینتندو سوئیچ لیست شده و بدین ترتیب ممکن است اعلامیه رسمی آن را به‌زودی ببینیم. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Disco Elysium The Final Cut

بازی Disco Elysium ابتدا در سال 2019 برای PC منتشر شد و توانست با عرضه غافلگیرکننده خود، به یکی از بزرگ‌ترین عناوین سال تبدیل شود. پس از آن، استودیوی ZA/UM در سال گذشته این عنوان را برای اولین بار در قالب نسخه ویژه فاینال کات به پلتفرم پلی استیشن آورد. این در حالی بود که نسخه ایکس باکس و سوئیچ هم برای تابستان 2021 تأیید شده بودند.

اکنون سازمان رده‌بندی سنی بازی‌ها در اروپا یعنی PEGI، بازی Disco Elysium: The Final Cut را برای کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس|اس و نینتندو سوئیچ لیست کرده است. همانطور که انتظار می‌رود، بازی درجه «فقط بزرگسال» را از سوی PEGI دریافت کرده. هر چند سازندگان تاکنون تاریخ مشخصی را برای انتشار بازی بر روی پلتفرم‌های نام‌برده اعلام نکرده‌اند، اما لیست شدن این عنوان نقش آفرینی می‌تواند به نزدیک بودن یک اعلامیه رسمی از سوی ZA/UM اشاره داشته باشد.

در پایان، شما می‌توانید بررسی بازی Disco Elysium را هم‌اکنون از بازی‌سنتر مطالعه کنید. این عنوان در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا