اخبار بازی

تاریخ انتشار ایکس باکس وان تمام دیجیتال لو رفت

ایکس باکس وان تمام دیجیتال

بر اساس گزارش جدیدی که توسط وب سایت «ویندوز سنترال» اعلام شده، مشخصات و تاریخ عرضه ایکس باکس وان تمام دیجیتال که با عنوان Xbox One S All-Digital edition شناخته می‌شود، لو رفت. اسم رمز این سخت افزار Maverick نام داشته که پیش‌تر توسط Brad Sams یکی از معتبرترین اینسایدرهای صنعت بازی‌سازی مشخص شده بود. گفتنیست برد سمز در حوزه لو دادن اخبار مربوط به شرکت مایکروسافت تبحر خاصی دارد. به عبارتی دیگر، این کنسول تنها می‌تواند عناوین را به صورت دیجیتالی و دانلودی اجرا و فاقد قابلیت اجرای دیسک خواهد بود.

قبلاً شایعه شده بود این کنسول بین آوریل تا مِی 2019 منتشر می‌شود اما ظاهراً تاریخ دقیق انتشار آن نیز لو رفته است. بر اساس مدارک به دست آمده، ایکس باکس وان تمام دیجیتال در تاریخ 7 می 2019 برابر با 17 اردیبهشت 1398 به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

این سیستم جدید شامل هارد داخلی با ظرفیت یک ترابایت، سه عنوان Forza Horizon 3، Sea of Thieves و Minecraft شده و از نظر اقتصادی، ارزان قیمت‌ترین کنسول ایکس باکس وان محسوب می‌‍‌شود. (البته قیمت درحال حاضر توسط منابع ارائه نشده است) تصویر بسته بندی این کنسول را می‌توانید در این پست مشاهده کنید. از نظر ظاهری، با سیستمی مشابه Xbox One S عادی رو به رو هستیم که تنها ورودی دیسک و دکمه اجکت از آن حذف شده.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا