اخبار بازیپلی استیشن 5

احتمال ارتقای گرافیکی رایگان بازی DiRT 5 برای پلی استیشن 5

به‌نظر می‌رسد بازی DiRT 5 نیز یکی از عناوینی است که از ارتقای گرافیکی رایگان بر روی کنسول پلی استیشن 5 بهره می‌برد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

بازی DiRT 5

بازی DiRT 5 مانند بسیاری از عناوین دیگر سال 2020، به‌صورت میان‌نسلی عرضه می‌شود. به همین دلیل نیز سوالی که برای تعداد زیادی از کاربران پیش می‌آید، این است که آیا همانند ورژن Xbox Series X، آیا خریداران PS5 نیز به ارتقای گرافیکی بازی به‌صورت رایگان دسترسی خواهند داشت؟ خوشبختانه طبق اطلاعات جدید به‌دست آمده اینطور به‌نظر می‌رسد.

اخیرا تریلر جدیدی از DiRT 5 لو رفته که در حال حاضر از مراجع رسمی حذف شده‌است. با اینحال، به گزارش PSU در بخش توضیحات تریلر لو رفته ذکر شده بود که خریداران نسخه پلی استیشن 4، قادر خواهند بود تا نسخه پلی استیشن 5 بازی را نیز به‌همراه پیشرفت گرافیکی و به‌طور رایگان دریافت کنند. همچنین طبق این گزارش، استودیو Codemasters در نظر دارد تا حالت‌های Gymkhana ،Ultra Cross و Ice Breaker را به نسخه جدید سری بازگرداند.

احتمالا زمان زیادی را با انتشار اعلامیه رسمی استودیو کد مسترز در این خصوص فاصله نداریم. بازی DiRT 5 در تاریخ 9 اکتبر بر روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. سازندگان پشتیبانی از نرخ فریم 120 ثانیه‌ای بر روی هر دو کنسول نسل بعدی را تأیید کرده‌اند.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”voldmort, post: 4801886, member: 118974″]
    خیلی هم خوب!
    فرمول 1 اشون که داره میترکونه نقدهاش هم همه مثبته و متا هم که رو 88 قفله:D
    اکثرا از مود My Team تعریف میکردن و اونو خارق العاده دونستن
    کدمسترز داره راه درستی رو پیش میبره
    [/QUOTE]
    در ادامه حرفهات دقیقا چندسالی هست که خیلی خوبه.
    اگه نگیم بهترین، میشه گفت جذاب ترین و با جزییات ترین بخش کریر بین تمام بازیهایِ ریسینگِ حداقل 2 نسل اخیر هست که هر سال هم ویژگیهای جدیدی بهش اضافه میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا