اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

آپدیت جدید بازی DIRT 5 قابلیت کراس پلی را اضافه می‌کند

طی ساعات آینده آپدیت جدیدی برای بازی DIRT 5 منتشر می‌شود که در کنار چندین محتوا و ویژگی جدید، قابلیت کراس پلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی DIRT 5

زمان انتشار این آپدیت همین امروز یعنی 11 می (21 اردیبهشت) اعلام شده است. آپدیت Red Bull Revolution همانطور که از از اسمش پیداست، محتویات مختلفی که مربوط به رد بول می‌شود را به بازی اضافه می‌کند. این محتویات شامل 8 بدنه جدید مخصوص رد بول برای ماشین‌ها و همچنین طاق معروف رد بول برای جایگذاری در مسیر مسابقه می‌شود.

با اضافه شدن قابلیت کراس پلتفرم و فعال کردن آن توسط کاربران، لابی‌های عمومی به تمام پلتفرم‌های پلی استیشن، ایکس باکس و PC متصل خواهند شد. علاوه بر این، بازیکنان در حالت Playgrounds mode امکان انجام مسابقات در آب و هوای مرطوب و طوفانی را خواهند داشت.

در پایان باید اشاره کرد که استودیوی Codmasters با این آپدیت ویژگی Ghost laps time را نیز به DIRT 5 اضافه می‌کند. این ویژگی که دیدن آن در بازی‌های ریسینگ مرسوم است، به شما اجازه می‌دهد تا نزدیک‌ترین رکورد دوستان شما، بهترین رکوردتان و یا نزدیک‌ترین رکورد جهانی به شما را در حین مسابقه دادن مشاهده کنید.

بازی DIRT 5 هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس است. شما می‌توانید بررسی ما از DIRT 5 را از اینجا مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا