اخبار بازی

جدایی یک کارگردان دیگر از پروژه فیلم Uncharted

فیلم Uncharted

دن تراختنبرگ (Dan Trachtenberg) که مدتی پیش به عنوان کارگردان جدید پروژه فیلم Uncharted انتخاب شده بود از این پروژه جدا شد. این خبر دقیقا پس از اعلام جدایی شخصیت Spider-Man از دنیای سینمایی مارول توسط وبسایت Deadline به اشتراک گذاشته شد.

علیرغم جدایی تراختنبرگ، تام هالند هم‌چنان در پروژه فیلم Uncharted حضور داشته و قرار است نقش دوران جوانی شخصیت نیتن دریک را ایفا کند. هم‌چنین به گفته Deadline، شرکت سونی در حال جستجو برای یافتن یک کارگردان جدید برای جایگزینی تراختنبرگ است و فرایند تولید این فیلم نیز قرار است در ابتدای سال آینده آغاز شود.

این اقتباس سینمایی توسط آرت مارکوم (Art Marcum)، مت هالووی (Matt Holloway) و راف جنکینز (Rafe Jenkins) نوشته می‌شود. چاک روون(Chuck Roven)، آوی آراد (Avi Arad)، الکس گارنر (Alex Garner) و آری آراد (Ari Arad) نیز وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارند. ناگفته نماند این اقتباس سینمایی مجموعه Uncharted توسط PlayStation Productions تولید می‌شود که به دست اسد کلباش (Asad Quilbash) و کارتر سوان (Carter Swan) تشکیل شده است.

این اولین باری نیست که کارگردان فیلم Uncharted از پروژه ساخت آن جدا می‌ود. پیش از این نیز افرادی چون شان لوی (Shawn Levy) و دیوید او. راسل (David O. Russell) برای کارگردانی این فیلم انتخاب شده بودند که هر دو پس از مدتی این پروژه را ترک کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا