اخبار بازی

نام استودیوی DICE LA به Ripple Effect Studios تغییر یافت

شعبه لس آنجلس دایس اکنون با نام استودیوی Ripple Effect شناخته می‌شود و با گسترش یافتن، هویت خاص خود را به‌دست می‌آورد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

استودیوی Ripple Effect

کریستین گرس، مدیر کل این استودیو اعلام کرده که تیم دایس برای همیشه بخشی از DNA استودیوی Ripple Effect خواهد ماند، اما در هشت سال گذشته این استودیو فرهنگ و راه و روش خود را برای توسعه بازی‌ها ساخته است. وینس زمپلا، یکی از موسسان استودیوی ریسپاون انترتینمنت نیز همچنان یکی از مدیران ریپل افکت استودیوز خواهد ماند.

زمپلا عنوان کرده که «استعداد حاضر در استودیوی Ripple Effect سابقه تولید بازی‌های باکیفیتی را دارد و قرار است که در آینده حتی بازی‌های شگفت‌انگیزتری را خلق کند.» این استودیو در کنار کار بر روی یک مود جدید معرفی‌نشده برای بازی Battlefield 2042، ساخت یک عنوان جدید را نیز به‌تازگی آغاز کرده است.

ریپل افکت 20 سال پر افت و خیزی را سپری کرده. در ابتدا، این استودیو DreamWorks Interactive نام داشت که در سال 2000 توسط الکترونیک آرتز خریداری شد و نام آن به EA Los Angeles تغییر یافت. در سال 2010، مجددا اسم آن به Danger Close Games (که مسئولیت مجموعه Meal of Honor را بر عهده داشت) تغییر کرد. پس از بازخوردهای نه‌چندان خوب Medal of Honor Warfighter، این استودیو در سال 2013 تعطیل شد و تعدادی از اعضای باقی مانده به DICE LA انتقال یافتند.

هر چند این تیم تاکنون بیشتر به عنوان یک استودیوی پشتیبان فعالیت کرده، اما در ابتدای سال 2020 با اضافه شدن زمپلا به تیم مدیریت و نوسازی برند، حال ریپل افکت استودیوز برنامه دارد تا خود بازی‌های جدیدی را عرضه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا