اخبار بازی

Dice: نگران نسخه کنسولی Battlefield 3 نباشید.

Patrick Bach، که نقش مدیر اجرایی را در پروژه ی Battlefield 3 ایفا میکند، گفت با وجود اینکه از نظر گرافیکی این عنوان در PC عملکرد بهتری دارد، اما گیمرها نباید نگران نسخه های کنسولی بازی باشند.

Bach در پاسخ به این سوال که آیا ورژن Xbox 360 بازی در نمایشگاه Eurogamer قابل بازی خواهد بود یا خیر، در حالی که کاملا از بابت قابل بازی بود آن مطمئن نبود تاکید کرد که نگرانی ای بابت نسخه های کنسولی وجود ندارد. (لازم به ذکر است که نمایشگاه Eurogamer در لندن، بین تاریخ 22 تا 25 سپتامبر شکل خواهد گرفت؛ و انتظار میرود که Battlefield 3 برجسته ترین عنوان این نمایشگاه باشد.)

او گفت: ما روز به روز چیزهای بیشتری از نسخه های کنسولی Battlefield 3 نشان میدهیم و دلیل کارمان نیز این است که مردم بدانند نسخه ی کنسولی وجود دارد. در مراسم های مختلفی نسخه کنسولی بازی را نشان دادیم و مردم نیز راضی به نظر میرسیدند. اما البته که وقتی صحبت از میزان جزئیات و گرافیک میشود PC های فوق قدرتمند در این میان بهتر عمل میکنند.
تیم ما میخواهد به نسخه های کنسولی بازی توجه داشته باشید، و مردم نباید در این مورد بیش از حد نگران باشند.

Bach همچنین اضافه کرد که بتای بازی "به زودی" و مطمئنا "قبل از شیپ شدن بازی" عرضه میشود. یکی از کارمندان Dice نیز قبلا به ماه سپتامبر اشاره کرده بود.

Battlefield 3 در اواخر اکتبر، برای PC، PS3 و Xbox 360 عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا