اخبار بازی

Dice: برنامه ای برای سالانه کردن Battlefield نداریم

Dice سازنده ی Battlefield هیچ برنامه ای برای دنبال کردن راه Call of Duty و عرضه هرساله بازی ندارد.

Patrick Bach یکی از تهیه کنندگان ارشد بازی میگوید: "ما از طرف EA هیچ گونه فشاری برای عرضه سالانه احساس نمیکنیم و تولید هرساله بازی جزئی از اهداف تجاری ما نیست. ساخت یک بازی قوی که از طرف گیمرها مورد استقبال قرار گیرد نیاز به زمان دارد و ما عجله ای در تولید نخواهیم کرد.
اگر قرار بود سال بعد یک عنوان بزرگ دیگر از سری Battlefield عرضه شود پنجره زمانی ما برای ساخت بازی حتی کمتر از 12 ماه بود و این مساله به این معنیست که برای ساخت بازی باید دست یاری به سوی استودیوی دیگر دراز میکردیم که طبیعتا در آن شرایط بازی سطح کیفی بازی های Dice را دارا نبود و مجبور بودیم شاهد یک کپی از بازی سال قبل باشیم."

"EA هرگز مارا مجبور به عرضه سالانه بازی نخواد کرد زیرا این مساله دیدگاه کلی در مورد بازی را خدشه دار میکند و در نهات منجر به مرگ سری خواهد شد."

Bach ضمن اشاره به این مساله که منظور وی هسته اصلی بازی و نه عنوان های جانبیست افزود: "ما با Battlefield: Bad Company 2 به این مساله پی بردیم که اگر شما وقت کافی را بر روی پک ها و update های پس از عرضه بگذارید میتوانید به راحتی بازی را برای مدتی طولانی تازه و گیمر ها رو به طور پیوسته علاقمند به بازی نگه دارید.
این روش به طور کلی سیاستی عاقلانه و سالم تر است. شما بازی جدیدی ارائه نمیکنید و بلکه با ساختاری نو و جزئیات متفاوت از قدیمی شدن هسته بازی بدون کشیدن اخرین قرون از جیب مشتریان جلو گیری میکنید"

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا