اخبار بازی

به نظر می رسد کارتون Overwatch و انیمه Diablo در راه باشند

به نظر می رسد کارتون Overwatch و انیمه Diablo در دست ساخت باشند. هرچند که هنوز هیچکدام از آنها توسط Activision Blizzard به طور رسمی تایید نشدند اما شواهد و مدارک جدید از یکی از کارمندان رده بالای این کمپانی به وضوح بیان می کند که  این دو در حال تولید هستند.

Nick van Dyck ( نیک ون دایک ) رییس بخش فیلم و تلویزیون کمپانی Activision Blizzard، در پروفایل LinkedIn خود به کار بر روی این دو پرژه معرفی نشده اشاره کرده است. او به عنوان  تهیه کننده اقتباس تلویزیونی از Diablo که در سبک انیمه (انیمیشن با سبک طراحی ژاپنی) رندر شده، فعالیت کرده است.

ظاهرا این انیمه در مرحله پیش تولید به سر می برد و قرار است در نتفلیکس پخش شود. این اولین باری نیست که ما خبری در مورد ساخت سریال انمیشنی بر اساس Diablo برای نتفلکیس می شنویم. و اگر بنا باشد واقعا همیچین اتفاقی بیوفتد، آنها احتمالا مسیر موفقیت سریال انیمیشنی Castlevania را در پیش خواهند گرفت.

پروفایل ون دایک سورپرایز های بیشتری نیز به همراه دارد. او در رزومه خود بیان داشته که انیمیشنی بر اساس فرنچایز Overwatch توسعه داده و به فروش رسانده است. هیچ اطلاعات دیگری در این باره فاش نشده است. اما اینکه او به “فروخته شدن”  این انیمیشن اشاره کرده ، حاکی از آن است که این سریال انیمیشنی شبیه فیلم های کوتاه Overwatch که مستقلا توسط Blizzard ساخته شده بودند، نیست. و به احتمال زیاد خبر از پروژه ای بسیار بزرگتر دارد.

هر دوی این سریال های انیمیشنی با توجه به اینکه بازی جدیدی را در این فرنچایز ها در راه دارند، حس و حال زیادی در طرفدارانشان ایجاد می کنند. بازی Diablo 4 سال گذشته در رویداد BlizzCon معرفی شد ولی هیچ صحبتی از تاریخ احتمالی عرضه آن نشد. همین اتفاق برای Overwatch 2 نیز رخ داد. با این تفاوت که آنها به اضافه کردن مراحل داستانی به همراه هیرو های جدید و مود های بازی با همان فرمول نسخه اول، اشاره کردند.

خوشبختانه موفقیت اقتباس های اخیر از بازی های ویدیویی، مانند سریال Castlevania و فیلم انیمیشن Sonic the Hedgehog می تواند بر روی این دو سریال انیمیشنی نیز تاثیر مثبت به سزایی بگذارد.

علی محمد خراسانی

Video Games, Movies and TOOL

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا