اخبار بازی

بازی Diablo 4 اولین بازی اکتیویژن بلیزارد است که به Game Pass می آید

مایکروسافت اعلام کرده است که بازی Diablo 4 اولین بازی اکتیویژن بلیزارد خواهد بود که به سرویس Game Pass اضافه می شود.

مایکروسافت تنها دو روز پس از خریدن شرکت بتسدا، دوجین عنوان از Bethesda را به سرویس Game Pass اضافه کرد. این شرکت خرید ۶۹ میلیارد دلاری ناشر Call of Duty و Diablo را در اکتبر ۲۰۲۳ تکمیل کرد. اما فیل اسپنسر سال گذشته اشاره کرد که بازیکنان نباید انتظار داشته باشند که عناوین Activision Blizzard بلافاصله پس از خرید، به سرویس گیم‌پس اضافه شوند.

اکنون مشخص شده است که Diablo 4 در تاریخ 28 مارس وارد سرویس گیم‌پس می شود. این خبر توسط سارا باند، رئیس ایکس‌باکس، اعلام شد.

باند گفت: من هیجان زده هستم که با جلساتی که با کارکنان Activision Blizzard King داشتیم، اعلام کنم که بازی‌های Activision Blizzard با Diablo 4 در تاریخ 28 مارس به Game Pass می‌آیند، امروز بسیار هیجان‌زده هستم که این خبر را با شما به اشتراک بگذارم. بنابراین 34 میلیون عضو Game Pass می توانند از تجربه فوق العاده Diablo 4 لذت ببرند.

Diablo 4 در ژوئن 2023 منتشر شد و در دو ماه اول به رکورد 12 میلیون بازیکن رسید. این بازی با استقبال گسترده منتقدان روبرو شد و امتیازات متاکریتیک در حال حاضر بر روی 91 برای Xbox Series X/S و 87 برای PS5 و 86 برای PC قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا