اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

بازی Diablo 4 به بزرگ‌ترین افتتاحیه شرکت بلیزارد تبدیل شد

بازی Diablo 4 موفق شده تا بالاتر از تمامی ساخته‌های پیشین بلیزارد، بزرگ‌ترین افتتاحیه تاریخ این شرکت را تجربه کند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Diablo 4

سال 2023 تاکنون عرضه‌های موردانتظار و بزرگی را داشته است. The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom و ریمیک Resident Evil 4 دو مورد از آن‌هاست که هر دو موفقیت‌های هنری و تجاری بزرگی را به همراه داشتند. اکنون باید نام دیابلو 4 را نیز به این لیست اضافه کنیم، چرا که اولین آمار منتشر شده بازی خبر از یک موفقیت بزرگ دیگر می‌دهد.

طبق اعلام شرکت Blizzard Entertainment، دیابلو 4 موفق شده تا به بهترین لانچ تاریخ در میان تمامی بازی‌های این شرکت تبدیل شود. البته باید اشاره کرد که این آمار، بر اساس میزان فروش بازی در بازه زمانی ارلی اکسس دیابلو 4 محاسبه شده است. دیابلو 4 از پنجشبه گذشته برای خریداران نسخه Ultimate Edition در دسترس بوده و در این مدت، مجموع بازیکنان به مدت 93 میلیون ساعت و یا به عبارت دیگر، بیش از 10 هزار سال به تجربه بازی پرداخته‌اند.

راد فرگوسن، مدیر مجموعه Diablo مدتی پیش تأیید کرده بود که بلیزارد از همین حالا کار بر روی دو اکسپنشن مختلف را آغاز کرده است. این عنوان اکشن RPG همین امروز برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس در دسترس قرار گرفت. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، بررسی بازی Diablo 4 را هم‌اکنون از بازی‌سنتر مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا