اخبار بازی

به روز رسانی سالیانه دیابلو 4

راد فرگوسن، مدیر فرنچایز دیابلو، در مصاحبه ای جدید تایید کرده است که بلیزارد قصد دارد به صورت سالانه بسته‌های الحاقی غیر رایگانی را برای بازی Diablo 4 منتشر کند.

فرگوسن در پاسخ به سوالی درباره برنامه‌های بلیزارد برای آینده این بازی به عنوان یک live service، گفته است: «وقتی به شروع بازی و فصل اول آن نگاه می‌کنید، به خوبی متوحه پتانسیل آن برای آینده خواهید شد. بنابراین، همانطور که آپدیت‌های فصلی از اهمیت بالایی برخوردار هستند ما به توسعه سالانه بازی هم توجه ویژه‌ای داریم، این‌ها مواردی هستند که ما برای سرویس لایو خود روی آنها تمرکز کرده ایم.”

فرگوسن در زمان عرضه بازی در ژوئن سال جاری در مصاحبه‌ای گفته بود که: «ما در حال حاضر ساخت بازی را به اتمام رسانده‌ایم و فصل 1 در مراحل پایانی توسعه قرار دارد و در حال کار بر روی فصل دوم هستیم و همچنین کار بر روی اولین بسته الحاقی نیز به صورت موازی با سایر موارد ذکر شده در جریان است.

از ابتدا مشخص بود که بلیزارد قصد دارد از Diablo 4 با بسته‌های الحاقی غیر رایگانی که خط داستانی اصلی بازی را پیش می‌برد پشتیبانی کند (برخلاف داستان‌های جانبی که در به‌روزرسانی‌های فصلی وجود دارند). با این وجود، این اولین مرتبه است که بلیزارد قصد دارد هر سال یک بسته جدید برای Diablo 4 منتشر کند که این یک گام بزرگ برای این سری محبوب است.

آریا پیروز

گیم و تکنولوژی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا