اخبار بازی

ریمستر بازی Diablo 2 معرفی شد

پس از شنیدن شایعات مختلف، همان‌طور که انتظار می‌رفت در رویداد بلیزکان اخیر از ریمستر بازی Diablo 2 با پسوند Resurrected رونمایی کرد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Diablo 2 Resurrected

تأیید شدن این خبر اجتناب‌ناپذیر بود: شرکت Blizzard نسخه دوم دیابلو را ریمستر می‌کند. بازی دارای گرافیک 3بعدی جدیدی شده و سینماتیک‌های بازی به‌طور کامل بازسازی شده‌اند. آقای راد فرگوسن در مورد بازی می‌گوید:

“دیابلو 2 یک بازی بسیار مهم برای بلیزاد به‌شمار می‌رود. این بازی کمک کرد تا ژانر ARPG تعریف شود. سال گذشته بیستمین سالگرد بازی بود، حالا سی‌امین سالگرد بلیزارد است و ما برای Diablo Immortal و Diablo 4 آماده می‌شویم. احساس می‌کنیم که این یک زمان عالی است تا دیابلو 2 را باز گردانیم.”

همچنین نسخه ریمستر با ویژگی‌های جدیدی در گیمپلی همراه خواهد بود. برای مثال، بخش جدیدی قرار گرفته شده که در آن می‌توانید آیتم‌های خود را با تمام کاراکترهای خود شریک شوید. لوت اتوماتیک نیز به بازی افزوده شده است. البته راد فرگوسن تأکید کرد که امکان غیر فعال کردن تمام این قابلیت‌های جدید وجود دارد و برای مثال بازیکنان در صورت تمایل، می‌توانند به‌صورت دستی لوت کنند. همچنین این امکان را دارید تا بازی را بدون گرافیک ارتقا یافته و به‌شکل اوریجینال تجربه کنید.

بازی Diablo 2: Resurrected در سال 2021 با قیمت 40 دلار برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و نینتندو سوئیچ عرضه می‌شود. گفته شده که بازیکنان قابلیت انتقال پیشرفت‌های خود به پلتفرم‌های دیگر را خواهند داشت، اما به‌طور دقیق نام پلتفرم‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند مشخص نشده است. کاربران PC می‌توانند از همین حالا برای ثبت نام دریافت نسخه آلفا از طریق این لینک اقدام کنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خیلی خوشحال شدم از دیدن این رونمایی . این چیزی بود که اتفاق می افتاد سرنوشت بود این بازی باید ریمیک یا ریمستر میشد. دارک فانتزی از این بهتر یا شبیه این فقط سولز ها هستند . عظمتی است برای خودش . چتد صد ساعت افتادیم برای این خدا داند. خبر خوش اینه که بازی قدیمی داره در پس زمینه اجرا میشه و لاجیک و فیزیک و انیمیشن ها همه دارن همون در موتور قدیمی تحت ایمولاتور اجرا میشن منتهی موتور گرافیکی جدید اعمال میشه روی تک تک فریم ها . در واقع مثل دیمون سولز ریمیک که بازی قدیمی داره در لایه های زیرین موتور اجرا میشه . تیم توسعه دهنده اش تونستن حس ضربات رو حتی در شصت فریم حفظ کنن چون نسخه سلطان اصلی 25فریم بود. یادمه نسخه ای ازش داشتم رو ویندوز 98چقدر کیف میکردیم با این بازی. بعد بسته مکملش اولین بسته مکملی بود که اورجینالش رو جدا گونه تهیه کردم اونموقع خیلی با مفهوم dlcاشنایی نداشتیم اسمش بود Destruction lord of ارباب نابودی . مفهوم اکشن ار پی جی برای همیشه با دیابلو دو تغییر کرد لامصب اینقدر کیفیت بازی بالا بود در همه زمینه ها هنوز بنچمارکیه برای خودش . هم دیابلو چهار هم دو دوباره احیا شده بازی هایی هستن که بی صبرانه منتظرشون هستم . درود بر بلیزارد کبیر . New game ++++ lol

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا