اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانکامپیوتر

سازنده Death’s Door در مورد موفقیت بازی: هیچ چیز نمی‌توانست بهتر از این پیش برود

استودیوی Acid Nerve اعلام کرده که موفقیت‌های بازی Death’s Door توانسته تا بالاترین انتظارات آن‌ها را برآورده کند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Death’s Door

مدتی پیش عرضه بازی Death’s Door، یک عنوان اکشن ادونچر Dungeon-crawling که با الهام از بازی‌هایی مانند سری زلدا خلق شده را شاهد بودیم. بازی توانست تا در کمتر از یک هفته، بیش از 100 هزار بازیکن جذب کند و همانطور که می‌توان انتظار داشت، توسعه‌دهندگان بابت عملکرد ساخته جدید خود هیجان‌زده هستند.

هر چند استودیوی Acid Nerve در بخش‌هایی مانند مدل‌سازی و کانسپت آرت از چند توسعه‌دهنده دیگر کمک گرفته، اما Death’s Door به‌طور کلی توسط تیمی متشکل از تنها دو نفر ساخته شده است. یکی از دو نفر، دیوید فن در مصاحبه اخیر خود با 9news گفته: «هیچ چیز نمی‌توانست بهتر از این پیش برود. بازی به‌نوعی توانست بالاترین انتظارات‌مان را برآورده کند.»

مارک فاستر، عضو دیگر این تیم واقع در منچستر انگلستان اشاره کرد که هر چند بازی بر روی سرویس ایکس باکس گیم پس قرار نگرفته، اما Death’s Door از همان ابتدا قرار بوده که در انحصار ایکس باکس باشد. او می‌گوید: «به‌نظر می‌رسد مردم واقعا حاضرند تا در سال 2021 بازی بخرند، که البته این سورپرایز خوبی است.»

با توجه به طبیعت Death’s Door به عنوان یک بازی مستقل و الهام گرفتن آن از بازی‌های زلدای کلاسیک، نیاز به گفتن نیست که تقاضای زیادی برای عرضه بازی روی سوئیچ وجود دارد. با اینکه سازندگان اعلام کرده‌اند فعلا چیزی برای معرفی وجود ندارد، اما Acid Nerve گفته که از این تقاضای طرفداران آگاه است.

بازی Death’s Door هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا