اخبار بازی

کمپانی Epic Games توسعه دهندگان را تشویق می کند تا عناوین قدیمی تر را در فروشگاه دیجیتال خود منتشر کنند

 

کمپانی Epic Games از برنامه Now on Epic رونمایی کرد که به بازیسازانی که عناوین موجود خود را به فروشگاه Epic Game می‌آورند اجازه می‌دهد تا شش ماه درآمد از فروش بازیهایشان را به دست آورند. پس از پایان شش ماه، تقسیم درآمد به صورت استاندارد خواهد بود، یعنی 88٪ برای توسعه دهنده و 12٪ سهم Epic Games خواهد بود. شرایط مالی یکسانی به توسعه دهندگان و ناشران ارائه می شود. این برنامه برای محصولاتی است که قبل از 31 اکتبر 2023 بر روی رایانه شخصی عرضه شده‌اند.

Epic گفت: اگر بیشتر از سه بازی در یک فروشگاه دیگر یا سرویس اشتراک دیگر دارید، باید حداقل سه مورد از آنها را به فروشگاه اپیک گیمز بیاورید. اگر محصولات کمتری دارید، شما باید همه آن محصولات را به فروشگاه Epic Games بیاورید. عناوینی که به عنوان دسترسی زودهنگام یا Early Access منتشر شده اند نیز واجد شرایط Now on Epic هستند.

برنامه Now on Epic روز دوشنبه همزمان با راه اندازی طرح Epic First Run معرفی شد. برنامه Epic First Run که در ماه آگوست معرفی شد، به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا در صورت موافقت با انحصاری کردن بازی خود به مدت شش ماه در فروشگاه Epic Games، تمام درآمد (100%) را دریافت کنند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند تا 31 دسامبر 2024 در این طرح ثبت‌نام کنند و تمامی محصولات واجد شرایط باید تا 30 ژوئن 2025 در فروشگاه Epic Games منتشر شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا