اخبار بازی

برگزاری کنفرانس دیجیتالی شرکت Devolver Digital در ماه آینده

شرکت Devolver Digital به‌تازگی اعلام کرده که اگر همه چیز به خوبی پیش برود، در ماه آینده (جولای) شاهد کنفرانس دیجیتالی این کمپانی خواهیم بود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

شرکت Devolver Digital

شرکت دیوالور دیجیتال نه‌تنها بخاطر نشر بازی‌های مستقل جذاب، بلکه با شکل برگزاری کنفرانس‌های E3 چند سال اخیر خود مورد توجه طرفداران زیادی قرار گرفته‌است. این کمپانی ابتدا قرار بود کنفرانس خود را در E3 2020 برگزار کند، اما شیوع بیماری کووید-19 مانع از آن شد. با اینحال، به‌نظر می‌رسد در ماه آینده و با حدود یک ماه تاخیر می‌توانیم نمایش مخصوص دیوالور دیجیتال را تماشا کنیم.

این ناشر خوش‌نام با انتشار توئیتی در صفحه رسمی خود عنوان کرد که اگر همه چیز به خوبی پیش برود، در اواسط ماه جولای شاهد برگزاری Devolver Direct خواهیم بود. به گفته Devolver Digital همراه با معرفی عناوین جدید، این کنفرانس با اعلام تاریخ انتشار و اطلاعات بیشتر پیرامون بازی‌های از قبل معرفی شده نیز همراه خواهد بود. به‌نظر می‌رسد نمایش بازی‌ها در قالب گیمپلی است. به زودی اطلاعات بیشتری در خصوص این کنفرانس دیجیتالی منتشر می‌شود.

اولین کنفرانس E3 شرکت Devolver Digital به سال 2017 بر می‌گردد که به‌شکلی خاص و متفاوت نسبت به سایر کمپانی‌ها برگزار شد. با اینکه هنوز اطلاعاتی از بازی‌های حاضر در نمایش ماه آینده این شرکت منتشر نشده، اما امیدواریم مثل همیشه عناوین مستقل باکیفیتی را از سوی این شرکت ببینیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا