اخبار بازی

شرکت Devolver Digital در Summer Game Fest از 4 بازی جدید رونمایی می‌کند

شرکت Devolver Digital علاوه بر معرفی 4 بازی جدید، اطلاعات بیشتری از عناوین از قبل معرفی شده خود مانند Shadow Warrior 3 را نیز به اشتراک خواهد گذاشت. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

شرکت Devolver Digital

دیوالور دیجیتال در میان تمام ناشرانی که در فصل‌های تابستان نمایشی دارند، یکی از عجیب‌ترین و جالب‌ترین برنامه‌ها را ارائه می‌دهد. هنوز نمی‌دانیم که آیا امسال نیز Devolver Direct با شخصیت خیالی معروف Nina Struthers باز خواهد گشت یا نه، اما این شرکت تأیید کرده که طی رویداد Summer Game Fest امسال 4 رونمایی جدید خواهد داشت.

علاوه بر این، Devolver Digital در این رویداد اطلاعات جدیدی را از بازی‌های Death’s Door، Shadow Warrior 3 و همچنین بازی Phantom Abyss منتشر خواهد کرد. ما می‌دانیم که نسخه ارلی اکسس Phantom Abyss در ماه ژوئن بر روی استیم عرضه می‌شود، بنابراین به احتمال زیاد تاریخ عرضه دقیق و یا خود عرضه نسخه ارلی اکسس بازی را در در جریان سامر گیم فست خواهیم دید. از طرف دیگر، بازی Shadow Warrior 3 نیز تریلرهای مختلفی را دریافت کرده اما هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد.

بازی Death’s Door نیز در تابستان امسال برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه می‌شود و ممکن است شاهد اعلام تاریخ عرضه دقیق آن باشیم. رویداد Summer Game Fest امسال از تاریخ 10 ژوئن (20 خرداد) با یک لایو استریم دو ساعته از نمایش بازی‌های مختلف آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا