اخبار بازی

شرکت Devolver Digital به عرضه 5 بازی معرفی نشده در 2021 اشاره می‌کند

در کنار بازی‌هایی مثل Shadow Warrior 3 و Olija، شرکت Devolver Digital پنج بازی دیگر که تاکنون معرفی نشده‌اند را نیز در سال 2021 منتشر می‌کند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.شرکت Devolver Digital

2021 از همین حالا برای دیوالور دیجیتال سال پرباری به‌نظر می‌رسد. اما علاوه بر بازی‌هایی که قبلا از سوی این کمپانی معرفی شده‌اند و از عرضه آن‌ها در سال 2021 خبر داریم، 5 بازی دیگر نیز در دست ساختند که تا حالا معرفی نشده‌اند و امسال منتشر می‌شوند.

صفحه توئیتر Devolver Digital با انتشار پست جالبی گفت: “کدام یک از 5 بازی معرفی نشده دیوالور دیجیتال مورد انتظارترین شماست؟”

یکی از بازی‌های معرفی نشده‌ای که دیوالور دیجیتال آن را منتشر خواهد کرد، عنوان جدید استودیو Beans است که دو تن از اعضای سابق یوبی سافت یعنی Gabriela Salvatore و Dean Evans مشغول به ساخت آن هستند. البته مشخص نیست که این بازی در دست ساخت در میان 5 بازی معرفی نشده‌ای که قرار است طی امسال عرضه شوند حضور دارد یا خیر.

در کنار شدو واریر 3 و اولیجا، دیوالور دیجیتال تاکنون بازی‌های دیگری مانند Loop Hero، Card Shark و Boomerang X را نیز برای 2021 تأیید کرده است. این کمپانی همچنین در 2020 سال خوبی را پشت سر گذاشت. در کنار Carrion و Disc Room، دیوالور دیجیتال طی سال گذشته Fall Guys: Ultimate Knockout را منتشر کرد که برای آن تبدیل به موفقیت عظیمی شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بسیار هم عالی.. در کنار سونی تیک تو بتزدا و دیپ سیلور جز ناشر هایی هست که به شدت بازی هاش رو دوست دارم.. امیدوارم shadow warrior 3 هم برای کنسول های جدید تایید بشه.. نسخه ریبوت 2013 خفن ترین شوتر کلاسیک بود که رو PS4 تجربه کردم..

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا