اخبار بازی

کارگردان بازی Devil May Cry 5 قصد ترک شرکت Capcom را داشته است

شرکت Capcom

به گفته صدا پیشه و بازیگر موشن کپچر شخصیت Dante در فرنچایز Devil May Cry یعنی Reuben Langdon، کارگردان سری Hideaki Itsuno پس از عرضه DmC: Devil May Cry قصد استعفا و ترک شرکت Capcom را داشته است.

DmC: Devil May Cry که در سال 2013، چیزی حدود 5 سال بعد از نسخه چهارم عرضه شد، بازی خوبی به حساب می‌آید اما نه تنها خط داستانی آن جزء سری اصلی محسوب نمی‌شود و در تایم لاین آن نقشی ندارد، بلکه به عقیده برخی از طرفدارن، یک «دویل می کرای» ضعیف است. طبق صحبت‌های Langdon ایتسونو از مسیری که فرنچایز با DmC درحال طی کردن آن بود راضی نبوده و قصد استعفا داشت. اما ظاهراً شرکت کپکام او را فردی ارزشمند دانسته و با استعفای وی مخالفت نموده.

سپس کمپانی از این کارگردان حرفه‌ای پرسیده: چطور می‌توانیم کاری کنیم تا شما این‌جا را ترک نکید؟ و پاسخ وی چنین بود که کنترل و کارگردانی نسخه‌ی جدید را به عهده بگیرد. کپکام با اعتماد به ایشان، هر آن‌چه که نیاز بود را در اختیار او قرار داد و محصول نهایی نیز همان‌طور که ملاحظه می‌کنید به یکی از بهترین عناوین فرنچایز تبدیل شده است. البته کمی بعد یکی از تهیه کنندگان شرکت کپکام یعنی Matt Walker مدعی شد قصد ترک ایتسونو هیچ ربطی به DmC نداشته اما از ارائه علت واقعی این امر نیز خودداری کرد. هم اکنون می‌توانید بررسی بازی Devil May Cry 5 را در بازی‌سنتر مطالعه کنید.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا