اخبار بازی

به گفته کپکام سری بازی Devil May Cry یکی از برندهای بزرگ این شرکت است

بازی Devil May Cry

سری بازی Devil May Cry به دنبال ریبوتی که در سال 2013 برای آن صورت گرفت باری دیگر با عرضه نسخه پنجم به داستان اصلی خود بازگشت. اگرچه پس از عرضه بازی Devil May Cry 5 که عملکرد آن توانست از سطح انتظارات شرکت کپکام فراتر برود صحبت‌های چندانی در خصوص آینده این مجموعه صورت نگرفته بود اما اکنون به طور مشخص، ساخت و عرضه نسخه‌های بیشتری از آن مورد بحث قرار گرفته است.

شرکت کپکام با انتشار گزارش سالیانه جامع خود به سری بازی Devil May Cry به عنوان یکی از برندهای بزرگ خود اشاره کرد و آن را در کنار مجموعه بازی Resident Evil قرار داد. اگرچه هنوز هیچ چیز به صورت رسمی اعلام نشده اما در این گزارش به این موضوع اشاره شده که استعدادهای جوان در آینده برای ساخت این برندهای بزرگ مورد استفاده قرار خواهند گرفت. امری که بیان می‌دارد نسخه‌های بیشتری از این مجموعه اکشن Hack and Slash در راه خواهند بود.

افراد جوان جدید سرشار از انرژی بوده و خواستار استفاده از مهارت‌های‌شان برای توسعه عناوین جدید هستند و به همین دلیل است که به شرکت کپکام ملحق شده‌‎اند. افرادی که دی‌ان‌ای‌شان ریشه در تمرکز روی بازار‌های جهانی دارد. اگر این کارمندان از توانایی برخوردار باشند ممکن است وظیفه توسعه مجموعه بازی‌های بزرگ مانند Resident Evil یا Devil May Cry در سال‌های اولیه حرفه‌شان به آن‌ها واگذار شود. یادگیری و دست‌یابی به نتایج تحت آموزش یک فرد ارشد و در عین حال پذیرفتن مسئولیت بیشتر در طول زمان این امکان را فراهم می‌کند تا این کارمندان جوان سرانجام در آینده، خود وظیفه رهبری یک پروژه را برعهده بگیرند.

قرار گرفتن در کنار مجموعه‌ای چون Resident Evil که یکی از قدیمی‌ترین و پرفروش‌ترین فرنچایزهای تاریخ کپکام به شمار می‌رود اهمیت و ارزش Devil May Cry را نشان می‌دهد. نسخه پنجم این سری اگرچه خالی از ایراد نبود اما توانست بازگشت مناسب و شایسته‌ای برای این مجموعه به گیم‌پلی اکشن کلاسیک خود باشد. بدین ترتیب می‌توان امیدوار بود این روند با نسخه‌های دنباله، ادامه پیدا کند.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”reydge, post: 4649474, member: 76024″]
    فن ها در حق DmC به شدت کم لطفی کردن.حالا واقعا نمی دونم علت اصلیش چی بوده.شاید اینکه کپکام بازی رو نساخته و یاد شاید مدرن کردنش و یا شاید دور شدن از اون قواعد شرقی پسند یا حتی نگاه رادیکالی به نسخه های قبل.ولی خب من هم موافقم که با تمام تعریف ها,V باز هم در تمامی زمینه به جز گرافیک یکی دو پله از dmc عقب تره. اما dmc به خاطرات پیوست و تللاشی که کرد هدر رفت
    [/QUOTE]
    راستش اینکه کپکام بازی داد نینجا تئوری 2 دلیل داشت یکی همونی که گفتی بود میخواستن از شرق فاصله بگیرن کاری که الانم میکنن و دوم اینکه ایتسونو مشغوا ساخت Dragon’s Dogma بود و کپکام دنبال یه H&S ساز خوب میگشت و خب pg هم مشغول ساخت بایونتا2 بود واسه همین دیدن بهترین گزینه نینجا تئوری و کارشونم واقعا عالی انجام دادن گیم پلی و لول دیزاینش خیلی از dmc های کپکام سرتر بود ولی چرا با این همه تلاش و بازی خوبی که ساختن شکست خوردن قصش جداست ولی تا حدودی مشخصه
    اولین دلیلش آزادیی بود که کپکام و مخصوصا ایتسونو بهشون داد! وقتی که آمدن بازی بسازن میخواستن سعی کنن تاجایی که میشه پایبند به ریشه ها باشه و یه عالمه کانسپت از دانته دادن همه هم با موهای سفید شاید خندت بگیره ولی یکی از کانسپت هاشون دانته با صورت jason statham بود 😐 ولی آخرش یه دانته آبرو مندانه و شبیه دانته dmc3 طراحی کردن اما ایتسونو ازشون خواست که ورژن خودشون رو بسازن و همین باعث شد که نینجا تئوری یه دانته معتاد خلق کنه و تو اولین تریلر نشونش بده که اون خودش با اعتراضی عظیم همراه شد و نینجا تئوری مجبور شد اون شخصیت عوض کنه (اینم یه دلیل دیگه بود) و از اون بگذریم خود بازی داستان و شخصیت هاش اصلا به یاد موندنی و خوب نبودن مخصوصا ورجیل و مونداس! یعنی باس مونداس از بدترین چیزهایی بود که تو عمرم دیدم برعکس dmc1 همه اینها دست به دست هم داد تا این بازی شکست خورد

  2. [QUOTE=”z2s sas, post: 4649286, member: 23002″]
    ریمیک برای سری بازیهایی کاربرد داره که نسخه های اخیرشون از ریشه های سری فاصله گرفتن و سازنده به علم به این موضوع میاد یکی از نسخه های گذشته رو ریمیک میکنه.
    dmc (تقریبا) همیشه به ریشه هاش وفادار بوده و اصالتش رو حفظ کرده.
    مثلا الان سری nfs شدیدا نیاز به ریمیک یکی از نسخه های موفق گذشته رو داره. مثل underground
    [/QUOTE]
    همین پایبندی به ریشه ها این سری رو فلج کرده البته ضعف تیم dmc5 تو لول دیزاین هم بی تاثیر نبود! در کل بنظرم یا سری به ساختار شکنی در حد nier نیاز داره یچی بین H&S و RPG یا یه دیزاین در حد DmC و داستان سری رو باید هرچه زود تر تموم کنن دیگه خیلی داره چرت میشه!
    ولی یه ریمیک واسش جوابه

  3. [QUOTE=”JohnnySilverhand, post: 4649190, member: 146577″]
    ولی با کامیا همکاری کنن یه ریمیک بزنن خوب میشه dmc1 زمان خودش چیز عجیبی بود
    [/QUOTE]
    ریمیک برای سری بازیهایی کاربرد داره که نسخه های اخیرشون از ریشه های سری فاصله گرفتن و سازنده به علم به این موضوع میاد یکی از نسخه های گذشته رو ریمیک میکنه.
    dmc (تقریبا) همیشه به ریشه هاش وفادار بوده و اصالتش رو حفظ کرده.
    مثلا الان سری nfs شدیدا نیاز به ریمیک یکی از نسخه های موفق گذشته رو داره. مثل underground

  4. بنظرم dmc5 کمی لوس بود و زیادی دارن کشش میدن هی قبل عرضه گفتن این ممکنه آخری باشه ولی هیچی نشد! بعدی دیگه باید آخری باشه و کمی ساختار شکنی کنن واگرنه گندش درمیاد و آخرش سطح انتظارات کپکام رو هم برآورده نمیکنه! اینکه ایتسونو فکر میکنه H&S سنتی هنوز جا داره خودش جای تشکر و تقدیر داره ولی………
    ولی با کامیا همکاری کنن یه ریمیک بزنن خوب میشه dmc1 زمان خودش چیز عجیبی بود

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا