اخبار بازی

دی ال سی ورجیل برای کاربران PC و کنسول‌های نسل هشت بازی Devil May Cry 5 منتشر شد

کاربران بازی Devil May Cry 5 از همین حالا می‌توانند شخصیت ورجیل را با قیمت 5 دلار بر روی رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان خریداری کنند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Devil May Cry 5 Special Edition

سال گذشته با بازگشت شگفت‌انگیز Devil May Cry و عرضه شماره پنجم این سری همراه بود. بازی غالبا با واکنش‌های مثبتی روبرو شد و همراه با معرفی کنسول‌های نسل جدید، شرکت Capcom نسخه ویژه‌ای از Devil May Cry 5 را برای PS5 و Xbox Series X|S رونمایی کرد.

ورجیل در این نسخه از بازی به‌عنوان شخصیت قابل بازی حضور دارد، اما حالا دارندگان نسخه عادی بر روی کنسول‌های نسل هشت و رایانه‌های شخصی نیز می‌توانند با خرید DLC این شخصیت به‌صورت جداگانه با قیمت 5 دلار، به آن دسترسی داشته باشند. البته که دیگر ویژگی‌های انحصاری Devil May Cry 5 Special Edition برای PC و کنسول‌های نسل هشت منتشر نمی‌شود، اما کاربران با خرید این DLC، می‌توانند بخش کمپین اصلی، بخش تمرینی The Void و بخش Bloody Palace را به‌عنوان ورجیل بازی کنند.

نسخه عادی بازی Devil May Cry 5 هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است. نسخه Special Edition بازی نیز همزمان با عرضه کنسول‌های نسل جدید منتشر شد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”hitman68, post: 4912225, member: 67760″]
    ویژگی های دیگه Devil May Cry 5 Special Edition چی بودن؟ 😀
    چه مرضی دارن حالا برای PC نمیدن؟
    [/QUOTE]
    در خصوص نسخه PC والا خیلی عجیبه برای خودمم سواله. 😀 اما اینکه Special Edition شامل چی میشه، :
    [QUOTE]بزرگ‌ترین ویژگی نسخه مخصوص Devil May Cry 5 اضافه شدن شخصیت محبوب ورجیل به‌عنوان یکی از شخصیت‌های قابل بازی است. اما در کنار آن، این عنوان بر روی کنسول‌های نسل بعد از قابلیت‌هایی مانند ری-تریسینگ، صدای 3D بهبود یافته و نرخ فریم و رزولوشن بالاتر بهره خواهد برد. همچنین Devil May Cry 5 Special Edition درجه سختی Legendary Dark Knight را در کنار حالت جدید Turbo Mode در بر خواهد داشت. [/QUOTE]
    پ.ن: تو حالت توربو بازی با سرعت 1.2x نسبت به حالت عادی اجرا میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا