اخبار بازی

نسخۀ Nintendo Switch بازی Devil May Cry 3 دارای تغییراتی در بخش گیم‌پلی خواهد بود

شرکت Capcom اعلام کرده است که نسخۀ Nintendo Switch بازی Devil May Cry 3 تغییرات عمده‌ای در بخش گیم‌پلی و مبارزات بازی خواهد داشت.

بازی Devil May Cry 3

اواخر سال گذشته شرکت «کپکام» اعلام کرد که بازی Devil May Cry 3 در تاریخ 1 اسفند 1398 به فروشگاه Nintendo Switch eShop اضافه خواهد شد و کاربران کنسول «نینتندو سوئیچ» می‌توانند این عنوان خاطره انگیز را تجربه کنند.

بازی Devil May Cry 3 به عنوان یکی از بهترین بازی‌های اکشن ماجراجویی شناخته می‌شود و تاثیر بسیار زیادی بر روی سبک Hack & Slash گذاشته است. با وجود اینکه بیش از 15 سال از عرضۀ این عنوان محبوب می‌گذرد اما هنوز هم در پلتفرم‌های مختلف مورد توجه بسیاری از کاربران قرار دارد. بازی Devil May Cry 3 بارها در سیستم عامل‌های مختلف منتشر شده است؛ اما گویا در نسخۀ «نینتندو سوئیچ» این عنوان ، شاهد تغییرات عمده‌ای در بخش گیم‌پلی و مکانیزم‌ مبارزات بازی خواهیم بود.

طبق یک پست رسمی توسط شرکت «کپکام» این نسخه از بازی دارای حالت جدیدی با نام “FreeStyle” خواهد بود. حالت مذکور این امکان را به بازیکن می‌دهد تا با استفاده از D-pad سبک‌ مبارزات را بطور آزادانه تغییر دهد. بر اساس گفته‌های شرکت «کپکام» امکان تغییر در سبک مبارزات بازی دقیقاً همان چیزی است که انتظارش را خواهید داشت. شش سبک مبارزه اصلی با نام‌های Swordmaster ، Doppelganger ، Trickster ، Royal Guard ، Gunslinger و Quicksilver در بازی Devil May Cry 3 وجود دارد که تنها از طریق منوی بازی قابل تغییر هستند. اما در نسخۀ «نینتندو سوئیچ» این شش سبک بصورت آزادانه در مبارزات قابل تغییر خواهند بود. این امکان برای اولین بار در عنوان Devil May Cry 4 به مجموعه اضافه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا