اخبار بازیپلی استیشن 5

بازی استودیوی Deviation Games در سال 2022 از مرحله پیش تولید خارج می‌شود

جیسون بلاندل، یکی از سران استودیوی Deviation Games اخیرا با انتشار ویدئویی جدید، جزئیات تازه‌ای را از مراحل ساخت اولین بازی این استودیو به اشتراک گذاشته است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

استودیوی Deviation Games

سونی طی یک سال اخیر در کنار خرید استودیوهای جدید، با استودیوهای متعددی جهت ساخت عناوین جدید برای پلی استیشن 5 وارد همکاری شده است؛ استودیوهایی مانند Haven Studios ،Firewalk Studios و همچنین Deviation Games. سومین استودیوی نامبرده توسط سازندگان سابق سری Call of Duty تأسیس شده است و در اواسط سال 2021 اعلام شد که این استودیو با همکاری پلی استیشن، بر روی بر روی یک IP جدید AAA کار می‌کند. حال به گفته سازندگان، روند تولید این بازی در سال میلادی آینده وارد مرحله جدیدی خواهد شد.

جیسون بلاندل، کارگردان اسبق استودیوی Treyarch که یکی از موسسین دیوی‌ایشن گیمز محسوب می‌شود، در ویدئویی که به‌تازگی بر روی یوتیوب Deviation Games قرار گرفته عنوان کرده که این استودیو اکنون حدود 100-110 کارمند دارد و پروژه در دست ساخت آن‌ها طی یک سال اخیر، مراحل پیش تولید را سپری کرده است. با این‌حال، این پروژه که هنوز به‌طور کامل از آن رونمایی نشده، از سال آینده وارد مراحل اصلی تولید خواهد شد. بلاندل همچنین توضیح داد که این پروژه بر روی به دست آوردن «تلفیقی از طراحی بازی و قصه‌گویی تمرکز دارد.» همچنین به گفته او، تیم سازنده به‌دنبال «ارائه نوعی از سرگرمی است که مخاطبان تا سال‌ها بعد آن را از یاد نبرند.»

با توجه به اینکه بازی در دست ساخت Deviation Games همچنان در مرحله پیش تولید قرار دارد، می‌توان حدس زد که احتمالا تا انتشار آن زمان زیادی باقی مانده است. با این‌حال، این احتمال وجود دارد که در سال 2022، توسعه‌دهندگان بازی مواردی را برای نمایش دادن در اختیار داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا