اخبار بازیپلی استیشنپلی استیشن 5

استودیو Deviation Games یک بازی شوتر داستان محور برای PS5 می‌سازد

کاربر توییتر، Oops Leaks که در مدت زمان کمی به دلیل افشای اطلاعات و گزارش‌های دقیق و صحیح درباره‌ی بازی‌ها شهرت پیدا کرده، ادعا می‌کند که بازی بعدی استودیو Deviation Games یک انحصاری کنسول پلی استیشن 5 خواهد بود که دارای کمپین تک‌نفره با داستانی عمیق است که البته بخش چندنفره هم دارد.

deviationgames

استودیو Deviation Games متشکل از بازی‌سازان کهنه‌کار صنعت گیم با مهارت در ساخت بازی‌های شوتر مولتی پلیر است و توسط Jason Blundell کارگردان سابق چندبازی از مجموعه Call Of Duty مدیریت می‌شود. این استودیو در ژوئن سال گذشته از همکاری با سونی خبر داد، اما اعلام نکرد روی چه بازی کار می‌کند، البته که حدس همه یک شوتر چند نفره بود.

این بازی شوتر انحصاری PS5 چه زمانی منتشر می‌شود؟

طبق گفته Oops Leaks، پروژه “جاه طلبانه” استودیو Deviation Games هنوز در مراحل اولیه توسعه است و انتظار می‌رود در سال 2024 منتشر شده و احتمالا تا سال آینده به صورت رسمی معرفی شود. ظاهرا Deviation در حال کار بر روی یک تیراندازی اول شخص بسیار بزرگ است که نه تنها برای سال‌ها، بلکه ممکن است برای نسل‌ها از آن پشتیبانی شود و دارای حالت آرکید و رقابتی است. Oops Leaks همچنین ادعا می‌کند بازی با بخش‌های گوناگون و مودهای زیادی عرضه خواهد شد اما با توجه به اینکه بازی هنوز در مراحل توسعه اولیه است، همه چیز می‌تواند تغییر کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا