اخبار بازی

Deus Ex Universe معرفی شد

استدیو Eidos Montreal تایید کرد که سری Deus Ex را تحت عنوان عنوان جدید Deus Ex: Universe به کنسول های نسل بعد خواهد آورد. این یک بازی تک نفره نیست، بلکه یک دارای یک دنیای آنلاین می باشد که بر اساس یک نسل اصلی از بازی ها ساخته شده است.
این خبر را رئیس استدیو Eidos Montreal یعنی آقای David Anfossi اعلام کرده است و گفته اند: "ما متعهد هستیم تا محتویات با مفهومی را که سری اصلی را به طور منظم گسترده می کند، عرضه کنیم. با خلق تجربه ای همه جانبه و غنی، توطئه عمیقی را به نمایش خواهیم گذاشت که در چند دنیای متصل به یکدیگر بازی های Deus Ex رخ خواهد داد. Deus Ex: Universe برای رایانه های شخصی و کنسول ها عرضه خواهد شد. اما دیگر بازی های اضافی Deus Ex در انواع رسانه ها نظیر تبلت ها، تلفن های هوشمند، کتاب و … قابل تجربه خواهد بود."

همچنین تاریخ عرضه بازی Deus Ex: Human Revolution Director's Cut edition نیز اعلام شد که در 25 اکتبر برای Xbox 360, PlayStation 3 و Wii U عرضه خواهد شد. این بازی دارای قابلیت های متنوع صفحه نمایش دوم (second screen) خواهد بود که شامل برنامه های SmartGlass، گیم پد کنسول Wii U و PlayStation Vita است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا